DhrSchakelaar voor m’n Ducati besteld , geen probleem geen moeilijke vragen . 2 dagen later netjes thuis . Groetjes aan Jannes & het team . Allen bedankt |
Rijn 3 jaar 1 maand geleden |
Yamaha mt 09 sport trackerHet is de mooiste en de grootste zaak wat ik ooit heb gezien! Ben super goed geholpen en ben heel tevreden over goedhart motoren! Ik heb niet voor niks 400 km gereden op 1 dag voor moter uit te kiezen en in te voeren naar belgie k zou het meteen weer doen! Mvg Gianluca larosa |
Gianluca Larosa 3 jaar 5 maanden geleden |
Dhr.Gebeld met garantie gevalletje en ik mocht direct de volgende dag komen en geen gezeur . De motor is vandaag in de werkplaats geweest en nagekeken . Het personeel was vriendelijk en ik voelde mij welkom. Goedhart Team Bedankt !!!! |
Guido 3 jaar 6 maanden geleden |
Slordigheden onderhoud.Ik moet mijn vorige review toch wat bijstellen. De irritatie over slordigheden neemt toch wel toe. Onlangs is mijn motor terug gebracht van de winterstalling, merk ik dat het voorspatbord scheef staat en aanloopt tegen het voorwiel, en dat de spatbordverlenger beschadigd is omdat deze in de voorband gehapt heeft. En de stickers op de remklauw beschermer zijn verdwenen, daar baal ik nog het meeste van. Blijkbaar bot op korte afstand de hoge drukspuit er op gezet, zo blaas je niet alleen je stickers maar ook het vet uit de lagers weg. Het zijn iedere keer weer die slordigheden die mij irriteren, bij vorige motoren had een monteur kortsluiting in de radio veroorzaakt en heb ik weken moet wachten op een anderen, ik krijg dan wel andere fietsen mee maar het had niet gehoeven, vorig jaar na het ophalen uit de winterstalling val ik na enkele kilometers stil omdat de vacuümslang vergeten is te monteren, en nu dit weer. Ik hoop dat dit goed verholpen wordt, en ik twijfel nog of ik daar het onderhoud nog laat doen. Ga eens met Paul's motoren praten. |
Spiraldive 5 jaar 8 maanden geleden |
Ruilen na gebruikOnlangs nieuwe laarzen gekocht. Was op de motor dus meteen aangetrokken naar huis. Eenmaal thuis toch twijfel. Laarzen zaten niet echt lekker. Mijn probleem is dat ik net tussen twee maten in zit. Hierdoor luistert de maat erg nauw en hangt het af van de fabrikant of de laars goed zit. |
John Bruggemann 6 jaar 1 maand geleden |
ErvaringenAls klant van het eerste uur diverse ervaringen gehad. Was het in het begin een klein gezellig zaakje is het nu, eigenlijk onvermijdelijk, een grote zaak geworden. Waar het contact in het begin erg persoonlijk was is het nu zakelijk geworden, met alle effecten van dien. Wat wel gebleven is zijn de lange wachttijden voor je ergens mee geholpen wordt. En het ligt er ook aan wie er op dat moment van het personeel in de winkel aanwezig is, kon ik bij de één bijna niets voor elkaar krijgen werd ik bij de ander gelijk geholpen en serieus genomen. Een punt van aandacht is wel de kwaliteit van de werkplaats. Er staat goed gemotiveerd en ook deskundig personeel daar, echter door de enorme drukte merk ik toch dat er slordigheden ontstaan. Ooit heb ik wekenlang problemen gehad met een motor omdat er in de werkplaats elektrische sluiting was ontstaan waardoor de computer en radio het niet meer deden, wekenlang moeten wachten op onderdelen e.d. waarbij wel gezegd moet worden dat ik dan weer als service een aantal nieuwe motoren mee kreeg om op te rijden. Maar die kleine dingetjes zijn toch vaak die opvallende zaken die het beeld vaak verstoren, bij het monteren van hyperpro veren voor en achter merkte ik thuis dat de rechter achterschokbreker achterstevoren gemonteerd was, waardoor ik de instelschaal niet meer lezen kon en moeilijk de afstelsleutel kon gebruiken. En de vraag om een zijpaneel vast te zetten omdat het plastic pinnetje was afgebroken werd opgelost door er een gat in te boren en er een tiewrap doorheen te steken en die aan een framebuis vast te maken. Zag er niet uit. Maar over het algemeen wordt ik goed geholpen, is het personeel vriendelijk en de sfeer goed. Ik kom er nog steeds erg graag en zal er vast en zeker weer een motor kopen. |
Spiraldive 6 jaar 4 maanden geleden |
Kleding afdelingNieuwe helm aangeschaft,(shoei gt air) levertijd van de helm was een week volgens de verkoper. De pinlock zou geplaatst worden door de verkoper en de helm zou dan verstuurd worden. Uiteindelijk een maand gewacht op de helm, en de pinlock waren ze vergeten te plaatsen. Wel goed geholpen in de winkel, afhandeling was slecht. |
Gijs 7 jaar 2 maanden geleden |
wekplaatsBij Goedhart als Triumph dealer mijn daar gekochte Tiger 800XC voor een beurt gebracht. Ik trof hem in verschrikkelijke staat aan: remvloeistof lekkend en druppend, achterwiel scheef, spontaan gas gevend bij stuuruitslag omdat de gaskabel verkeerd lag, plastic kappen verkeerd gemonteerd, achterrem vergeten te servicen. En dan moet je maar geloven dat het kleppen stellen correct gebeurd is. Ze hebben de beurt helemaal opnieuw gedaan maar ik heb echt veel spijt dat dit zo heeft kunnen gebeuren. Ik had al meer slechte ervaringen gehoord van de werkplaats en dat klopt dus ik breng hem daar niet meer naar toe... |
Jan Rie 7 jaar 8 maanden geleden |
Goedhart motorenGoedhart is de beste motorzaak waar ik ooit ben geweest. |
Amber 8 jaar 1 maand geleden |
ReviewPrima motorzaak personeel altijd vriendelijk word snel geholpen teminsten geen opdringerige verkopers zo als de meeste motor zaken. Voor mijn de beste motorzaak |
Jerry 10 jaar 7 maanden geleden |
ReviewNiet de goedkoopste, maar wel een zaak die doet wat ze beloven en de service is prima!!! |
Erik 11 jaar 1 maand geleden |
ReviewIk ben erg vaak te vinden bij Goedhart Motoren te Bodegraven. Niet alleen voor reperatie aan mijn motor, of voor de nieuwste motorkleding, ook kom ik graag bij deze motorzaak om een bakkie te doen en een gezellig praatje te maken. Het personeel is erg vriendelijk en dat vind ik erg belangrijk. |
Carola 14 jaar 3 maanden geleden |
ReviewVoor mij in elk geval de gezelligste zaak die ik ken. En groot! Inmiddels m'n tweede (nieuwe) motor aldaar aangeschaft, wat overigens niet meevalt want de keuze is immens te noemen (keuze in kleding vind ik overigens wat minder, zijn betere zaken voor te vinden). Kennis van verkopers, b.v. Jochem en Jeroen (en niet te vergeten Diederick van de onderdelen), is fors te noemen. Druk is het zeker bij Goedhart, desalniettemin wordt er toch ruimschoots de tijd voor je genomen. Wil je de drukte ontlopen dan moet je sowiezo niet op zaterdag komen natuurlijk. Enfin, het zal duidelijk zijn dat ik dit een buitengewoon prettig bedrijf vind. Ik kom er graag, ook als ik niks te besteden heb, al is 't maar voor een praatje of een bakkie. |
Stephan van der Hoeven 15 jaar 3 maanden geleden |
Reviewhele goede service bij afleveren van mijn tweede hands gixxer 1000. en ook het onderhoud word netjes en snel uitgevoerd |
pieter 15 jaar 5 maanden geleden |
Reviewnaar mijn idee de beste motorzaak van zuid holland. |
nobbiaan 16 jaar 2 dagen geleden |
ReviewLeuk geholpen door jonge knul, uiteindelijk toch een bmw gekocht die helaas niet te leveren was door Goedhart (geen bmw dealer) Maar mijn kleding daar wel gekocht. Nette zaak en veel keuze. Jammer dat het soms zo verschrikkelijk druk is. |
Jan van Berkel 16 jaar 1 maand geleden |
ReviewAlvorens mijn 6 jaar oude, in prima staat verkerende BMW (met slechts 74.500km) in te ruilen op een gloednieuwe Triumph (het merk van mijn jeugd) ben ik 3 Triumph-dealers in mijn regio langsgegaan. Niet alleen gaf Goedhart het laagste inruilbod, ook werd mijn motor ten onrechte (want schadevrij en voorzien van tal van accessoires) nogal afgekraakt. De algehele indruk was " accepteren of wegwezen, je krijgt nergens beter" (onjuist: bij Roke gaf men direct al 750 Euro meer). |
Jim (49) 16 jaar 3 maanden geleden |
Reviewgrote zaak met persoonlijke aanpak. niet de goedkoopste maar ze doen heel veel voor je. net onderhoudsteam. |
kegeltje 18 jaar 5 maanden geleden |
ReviewMijn oude motor (Triumph) had ik al bij Goedhart in onderhoud. Deze is bij een ongeluk total loss geraakt. Goedhart heeft mij goed geholpen bij de afwikkeling van de schade. Ook was het geen probleem om eens een goede proefrit te maken op de opvolger (Yamaha FJR 1300). Hiervoor werd zelfs een spik splinter nieuwe motor rijklaar gemaakt, omdat een andere niet meer voor handen was. Eea was voor mij reden genoeg om m'n nieuwe motor daar te kopen. De aflevering van de motor is ook keurig verzorgd. Saluut, R&é |
Rene Guiaux 19 jaar 5 maanden geleden |
ReviewHeb onlangs mijn allereerste motor gekocht bij Goedhart, een Suzuki dl 650 vstrom. Het is een nieuwe maar tot nu toe ben ik zeer te spreken over de service bij Goedhart. Omdat ik mijn rijbewijs nog niet had (inmiddels wel) is de motor keurig netjes thuis afgeleverd. |
Andres 19 jaar 5 maanden geleden |
ReviewHeb een Ducati St2 gekocht bij Goedhart,werd er vriendelijk geholpen motor werd afgeleverd met gr beurt en jaar garantie.Bij ophalen bleek accu niet te best meer te zijn zonder morren nw erin gezet en ze hadden ontdekt dat achterspadbordje ontbrak(zelf niet gezien tydens proefrit).Hadden ze niet op voorraad toen maar een carbon exemplaar erop gezet.Nette service dus!Heb ik wel eens anders meegemaakt!Kom wat mij betreft daar zeker weer terug. |
19 jaar 5 maanden geleden |