Tevreden klantIk word erg vrolijk van de service die ik van Pro Motor motoren heb ervaren. Toen mijn vorige FJR 1300 dusdanig veel zou gaan kosten te herstellen, boden ze aan mee te denken over inruil. Zij hebben dagen de tijd genomen een vervangende FJR1300 te vinden. En dat is gelukt. Met een kleine bijbetaling de nieuwere fiets gekocht. Een jaar jonger, 50.000 kilometer minder gereden. Ze hebben netjes de kofferdeksels laten spuiten, alle accessoires overgezet. Als nieuw stond de fiets voor me klaar, glimmend gepoetst. Frans en Rolf; hartelijk dank voor jullie service! Eric de Groot |
Frans en Rolf 2 jaar 9 maanden geleden |
Review Motoport WateringenIk voel mij belazerd. Suzuki V-Strom 1000 cc gekocht en afleverbeurt laten geven. Binnen garantie periode moest ik terug voor de remmen. Monteur zei mij dat de remschijven versleten waren. Toen ik aangaf dat ik de motor net gekocht had en onacceptabel vond, zei hij dat de remschijven toch nog goed waren. Bij mijn volgende bezoek bij een andere monteur gaf die aan dat ketting, kammen, banden en remschijven versleten zijn. Ik heb nog geen 10.000 km gereden en sta voor zeer hoge kosten. Ik voel bij voor de gek gehouden. Het kan niet de bedoeling zijn dat ik een jaar na aanschaf, terwijl ik weinig gereden heb, voor zulke hoge onkosten kom te staan. Motoport Wateringen had totaal geen begrip voor mijn situatie en gaf aan dat het normale slijtage is. Ik zal er nooit meer iets kopen. |
Plijter 4 jaar 7 maanden geleden |
Incompetente monteurIk heb hier drie jaar geleden een Kawasaki j300 motorscooter gekocht. Na winterstalling kreeg ik probleem met de accu, wan na twee dagen al driekwart leeg. Ik mocht langskomen voor controle, hoefde geen afspraak te maken. Prima. Helaas moest ik heel erg lang wachten voordat ik eindelijk iets te horen kreeg (drie uur lang). Kreeg te horen dat alles OK was en ene Erik had de accu-polen vastgedraaid. Ik vond het vreemd want ik had de accu zelf opgeladen en de polen goed vastgedraaid. Eenmaal thuis, ja hoor na twee dagen accu weer leeg. Ben naar Bolman motoren gegaan in Den Haag en die deed een accutest en zag meteen dat de accu niet meer goed was, Accu vervangen en alles werkt weer goed. Bij Motoport hebben ze dus niet eens de accu getest. Een ander incident was dat ik een koffersteun had besteld en ze me het verkeerde artikel leverden. Reden om nooit meer naar Motoport te gaan. |
van Soldt 5 jaar 6 maanden geleden |
Slechte ServiceIk had een afspraak gemaakt om mij motorscooter te laten maken. Ik kwam aan bij motorport wateringen en melde me bij de balie dat ik een afspraak had dat ze de motorscooter zouden repareren de baliemedewerker wist van niks en keek verbaasd hij zou het gaan vragen in de werkplaats. Vervolgens de sleutels afgegeven en de motorscooter werdt nagekeken na 1 uur wachten de mededeling gekregen of ik effentjes mee wou lopen er werdt mij uitgelegd dat de km stand kapot was en dat die niet meer terug gezet kon worden door motoport wateringen omdat er volgens hun geprobeerd was door de vorige eigenaar de km stand terug te draaien. Ze zouden de motorcockpit weer terug zetten zonder de km stand. Ik ging ermee akkoord en moest weer een half uurtje wachten want kreeg te horen dat ze de cockpit moesten lijmen en dat ze goede lijm gebruikten die goed moest uitdrogen dat duurde een half uurtje. Uiteindelijk werden de sleutels afgegeven en werdt er gezegd dat ik mocht gaan. Ik vroeg of ik niks moest betalen maar dat was niet nodig dat vondt ik heel raar. Want ze waren ander half uur bezig met de motor en ik hoef dan niks te betalen vondt ik een beetje apart. Uiteindelijk de bedrijf gebeld waar ik de motorscooter had gekocht en teruggebracht de eigenaar van de bedrijf heeft ernaar gekeken en gezegd dat motoport wateringen het juist nog meer heeft kapot gemaakt en dingen uit elkaar gehaald terwijl dat niet eens nodig was . Uiteindelijk heb ik de motorscooter ingeruild voor een andere motor bij de bedrijf van waar in mijn motor had gekocht. Hele slechte service van motoport wateringen ik ga er nooit meer naartoe |
Yilmaz 6 jaar 6 dagen geleden |
Te vrede klantWij hebben een motor yamaha dragstar gekocht bij Frans in juni Wij waren eerst naar een andere motor zaak geweest maar zó vriendelijk als bij motoport geholpen zijn heb wijn niet meegemaakt. Zelfs mijn zoon díe daar geen motorfiets heeft gekocht is ook erg vriendelijk geholpen door Frans ,Nathalie en Bianca. Ons Harte dank ervóór! Bent u motor zoekenden ga zeker langs Motoport Wateringen bij Frans and zijn Team kijken . Nou Frans bedankt voor álles. Fijne vakantie en tot ziens? GERRIT,Rensley and Sita. Ps. Ook de barbecue was erg lekker en gezellig |
Gerrit and Sita Post 6 jaar 5 maanden geleden |
De heerHeb er mijn suzuki vstrom dl 650 van 11 jaar oud ingeruild voor een kawasaki vulcan en ben zeer en wel zeer tevreden over de hulp de toegeweide kennis van de motoren door frans en patriek en de kleding verkocht door de dames een top service geduld voor de klant goede uitleg en voordat je een motor koopt mag je niet weg voordat je eerst een testrit gemaakt hebt ja af en toe moet je wachten maar dat moet je in elke winkel als het druk is en als je pech hebt moet je soms ook thuis wel eens wachten kom op er zal best wel eens iets fout gaan maar dat is overal en de ene dealer maakt met andere dingen reclame om mensen te trekken dan de ander kijk eerst op internet als je ergens een korting voor wilt hebben verder MOTOPORT WATERINGEN GA ZO DOOR |
Ronald 7 jaar 2 maanden geleden |
Oplichters!!!Zelfde evaringen als meerdere met mij. Wederom de naam Patriek. Was een achterbaks mannetje is dat. Advies...ga nooit naar Wateringen en laat je zeker niet helpen door dat enge narcistische mannetje. Frans doet alsof het zijn zaak is maar dat zou wel willen. Heeft zich laten lijmen op deze failliete tent op zijn naam te laten zetten. |
Ruud 7 jaar 9 maanden geleden |
Waardeloze zaak waar je nooit moet kopen !!!!Bij Motoport Wateringen een nieuwe motor gekocht. Dit is nu een zaak waar men mooie gladde praatjes verkoopt. In mei kocht ik hier een nieuwe Suzuki V strom 650. Ik had een aanbieding in een advertentie zien staan bij een andere Suzuki dealer in Soesterberg compleet met accessoires en vroeg verkoper Patriek van Motoport Wateringen of Motoport Wateringen mij deze motor ook kon leveren voor deze prijs. Patriek ging even koffie halen voor ons en zei even te gaan informeren. Toen hij terug kwam zei hij dat hij kon leveren maar dan wel zonder die Suzuki brandstofpas van 500 euro want dat zat ook niet bij de andere dealer erbij zo zei hij. en zo zei hij, moest hij onder de prijs verkopen zodat het Motoport geen winst opleverde maar verlies !!! In goed vertrouwen tekende ik het koopcontract. Toen ik later thuis kwam belde ik voor de zekerheid de andere dealer en vroeg hem hoe het zat met die brandstofpas. [i]Ja maar natuurlijk mijnheer zit die brandstofpas van 500 euro er bij[/i], antwoordde de verkoper van de Suzuki dealer uit Soesterberg !!! . U zult begrijpen dat ik mij door Motoport Wateringen enorm genaaid voelde !. Diezelfde dag nog gereclameerd, bij verkoper, cq. oplichter Patriek en later ook bij de baas Frans...... U wordt teruggebeld bla,bla,bla, nou u begrijpt het al zeker, ze moeten nog bellen...Een service van lik me vestje !!! Ik heb zelf overal achteraan moeten zitten maar nee hoor, Motoport Wateringen bleef er bij dat ik getekend had dus ik was gewoon de lul ! Het onderhoud van de 1000 km beurt dus bij een andere Suzuki dealer uit laten voeren want ik had al de beslissing genomen en dacht, bij die ... zaak geef ik geen ene euro meer uit en raad eens ? Bij de eerste beurt waar ik op kon wachten vroeg de monteur aan mij: Heb je deze motor hier gekocht ? Ik zei nee, bij Motorport Wateringen hoezo ? Nou een kleinigheidje zei hij, Je bout van je voorwiel zat los, die kon ik er zo met de hand uitdraaien !. Moet er niet aan denken wat er had kunnen geburen terwijl ik samen met mijn vrouw een rit maakte!. Daarom, een gratis waarschuwing vooraf ,je moet het zelf weten maar trap niet in die gladde praatjes !!! Voor mij, nooit geen Motoport Wateringen meer dames en heren motorliefhebbers !. |
Joop 8 jaar 1 maand geleden |
terugroepactieBegin van het jaar bericht gekregen van Suzuki Nederland om de spanningsregelaar te laten vervangen. Meteen contact opgenomen met mijn dealer motoport Wateringen. Zij noteerden mijn chassisnr. en de regelaar zou besteld worden. Vervolgens zou ik gebeld worden wanneer de regelaar binnen zou zijn. Na 2 maanden eens gebeld en gevraagd naar de regelaar. De boot vanuit Japan had vertraging en de regelaar was er dus nog niet. Hierop na twee maanden nog maar eens gebeld en nee de regelaar was nog steeds niet binnen. Ik moest maar niet meer bellen. Wanneer deze binnen was zou ik vanzelf bericht krijgen. Nu, na 6 maanden, nog steeds niets gehoord. Drie weken geleden middels een E-mail om info gevraagd en ook daar niets op gehoord. Ik vind het schandalig dat men niet de moeite neem om uitleg te geven. |
J. de Vries 8 jaar 3 maanden geleden |
Mooie verkoop praatjesIn februari een motor (mv agusta rivale)gekocht die ik daarvoor gevonden had via internet. Tijdens het telefoon gesprek wat ik daarvoor had met patrick vroeg ik of dit het model 2015 was, patrick antwoorden met ja dit is er een waar abs op zit. Daarvan uitgaande motor gekocht. Nu zat ik van de week in de instellingen te rommelen om abs en andere instellingen aan te passen, maar geen abs te vinden. Dus even maar een belletje plegen om te vragen wat ik verkeerd doet. Kreeg de inmiddels wel bekend Frans aan de lijn, die mij infomeerde dat dit klopte deze is zonder abs, en meteen een heel verhaal dat ze met en zonder geleverd worden. Maar dat was mijn vraag niet, mij was een motor verkocht met abs. Antwoord hier op was op de bon staat dat het er een was zonder abs, en ik dit verder maar met patrick moest ov er leggen. Patrick belde later op de dag terug, ik vertelde dat die me een motor heeft verkocht waar abs op zou zitten en nu blijkt dat niet zo te zijn, deze zij natuurlijk dat hij dat nooit gezegd zou hebben, ik reageerde je heb het mij via de tel verteld en tijdens de verkoop heb je me moeder zelfs verteld dat ze zich niet zoveel zorgen hoefde te maken omdat dit een veilige motor was voorzien van tractioncontrol en abs, dit was natuurlijk tevens niet waar. Na 4 of 5 x steeds het zelfde gehoord te hebben, dat de motor leverbaar was met en zonder en dat het achteraf nog gemonteerd kan worden, alleen dit zou kostbaar zijn, en dat hij dat nooit gezegd heeft, kom je toch tot de conclusie dat deze mensen je niet serieus nemen en het liefst een loopje met je nemen. Patriek zij ja dit is een ja en nee spel, en dat is het ook. Gelokt met, verkopen zonder, zorgen dat er op de bon het model staat zonder abs. En je trek aan het korte eind. Slim gepeeld. |
Mees 8 jaar 6 maanden geleden |
Motor kopen op mijn vrije dagGisteren ben ik op mijn vrije dag naar Motoport Wateringen gegaan met als doel een Motor te gaan kopen. Ik ben een druk bezet mens, en verspil geen tijd op mijn vrije dagen. Ik had een nieuwe Motorscooter uit 2015 in te ruilen. Allereerst sta ik 10minuten in de winkel in wateringen zonder dat ik geholpen word, daarna ben ik maar gaan vragen of iemand mij kon adviseren gezien mijn gewijzigde woon/werk situatue. ik had altijd genoeg aan een motorscooter ivm mijn 50km per dag forenzen, deze is gewijzigd naar 180km per dag. Graag wilde ik mijn motor hierop aanpassen. Er zou dadelijk iemand naar mij toekomen. Toen ik aan de beurt was, kreeg de telefoon voorrang en kon ik 10min wachten op een telefoongesprek van de verkoper. Dit was het derde opmerkelijke ding binnen een kwartier. Ik stelde de vraag aan de man wat het aanbod was of dat wat in de zaak stond alles was. Ik kreeg letterlijk het antwoord dat ik thuis maar even op internet moest gaan kijken... echt, dat was wat ie zei... Ik ben de zaak uitgelopen en ben tegenover de motoport wateringen bij de Mac-donalds op de wifi gaan zitten kijken wat het aanbod bij hun collegas was. Vervolgens ben ik naar Motoport ZELHEM +(200KM) gereden en ben daar UITSTEKEND geholpen door Gert. Heb daar 2 proefritten mogen maken en heb terstond een BMW-Tourmotor gekocht. Over 2 weken krijg ik hem!! |
jeroen 8 jaar 6 maanden geleden |
Nieuwe ApriliaNet voor de jaarwisseling mijn BMW ingeruild voor een nieuwe Aprilia. |
Ronald van de Ven 8 jaar 10 maanden geleden |
Man aan het roer, niet te vertrouwenIk wil bij deze ook graag mijn ongenoegen uiten over Motoport Wateringen en dan met name de man aan het roer FRANS VAN DER HEIJDEN. Op 30 april 2014 heb ik mijn motor ter consignatieverkoop afgestaan aan Motoport Wateringen. Frans en ik hadden afgesproken dat ik €4000 zou krijgen zodra de motor verkocht zou zijn, kontante betaling of financiering van de koper maakt niet uit, geld zou ik direct krijgen. Tenaamstelling: donderdag 5 juni 2014 De motor was dus al verkocht op het moment dat Frans mij belde op donderdag 5 juni maar meneer wilde mij €250 afhandig maken! 12 juni heb ik om 9:00 gebeld en heb mijn verhaal op tafel gegooid. Gelijk ben ik volgas met de auto naar Motoport Wateringen gereden en daar liep ik Frans tegen het lijf (achter de balie in de showroom). Donderdag 5 juni is de motor al verkocht. Geld kwam op tafel, kwitantie getekend en ik stond op. MET HET PERSONEEL IS VERDER NIKS MIS MAAR FRANS IS EEN ONBETROUWBARE HUFTER! |
Robin 8 jaar 10 maanden geleden |
Ervaring wateringen[right][url=http://motor-forum.mobi/forum/update_message/27604473/2/]Bewerk[/url] [url=http://motor-forum.mobi/forum/quote_message/27604473/2]Citeer[/url][/right] [color=#000000][size=1][font=verdana, arial, sans-serif]Ik ben 29 december naar motoport wateringen gegaan. Ik had daar een Suzuki b-king zien staan. De motor was net boven mijn budget maar goed het is de moeite waard om langs te gaan. In de gedachte om iets van de prijs eraf te krijgen. Want de prijzen zijn om te onderhandelen.....toch. Ik heb de motor goed bekeken en het beviel mij wel en mijn vrouw die was er ook gelijk weg van. Maar iets moest van de prijs af. |
M.Bos 8 jaar 10 maanden geleden |
ReviewIk wilde daar en motor inruilen ,we waren het eens over de prijs alleen moest Fransje hem nog technisch keuren. Beginnen ze mijn motor af te zeiken dat wil je niet weten, alles was slecht en hij was nog krom ook .Frans kon hem wel voor weinig overnemen dan was ik er maar vanaf. (Ik had de motor nieuw gekocht en nog nooit mee gevallen!!!) Nou niet dus ik heb de motor ergens anders ingeruild en die vonden hem prachtig en zeker niet krom. |
peet 11 jaar 1 maand geleden |
ReviewNa gebeld te hebben naar Motorport Wateringen om te vragen wat een voorband kost vertelde ze dat de pilot road 3 175 euro zou kosten. Ps band gemonteerd door brugman motoren zonder gezeik. |
Matti 11 jaar 5 maanden geleden |
ReviewBest wel een redelijke zaak hoor! |
peter 13 jaar 8 maanden geleden |
ReviewIn Augustus 2009 mijn nieuwe Aprilia besteld bij MP Wateringen met naar wat ik dacht goede afspraken en dus n goeie deal in mijn ogen... |
Ray 14 jaar 6 maanden geleden |
ReviewWellicht in het teken waar ik eerder mee te maken heb gehad begint nu wel te voelen als het Motoport syndroom. Zelfs als ik een service beurt zou moeten laten doen bij bv een Motoport vestiging in Amsterdam of Wateringen weet ik dat men je daar besodemietert kijk dat scheelt dan weer een gewaarschuwd mens telt voor twee eerlijk gezegd als de recessie ergens grote impact mag hebben dan zal ik ze niet missen. |
Mr.Firestarter 15 jaar 3 maanden geleden |
ReviewOnprofessioneel en arrogant. Nadat mijn vriendin en ik duidelijke afspraken met de firma Motoport Wateringen hadden gemaakt over de aanschaf van een ZX12R waren we erg blij dat Martijn met ons een aardige prijs had berekend. De afspraak was dat zij er voor zouden zorgen dat wij de motor volledig rijklaar konden ophalen en dat zij de banden zouden vervangen voor nieuwe exemplaren en hetzelfde gold voor de ketting/tandwiel set en remblokken. Voorlopig koopcontract was ondertekend door beide partijen en de koop zou alleen niet doorgaan als niet aan de afspraken zou worden voldaan. Nu kwamen wij daar aan volgens afspraak, geld meegenomen en wat schets onze verbazing, banden, kettingset, tandwiel en remblokken niet vervangen! Reuze teleurgesteld hebben wij geprobeerd de heren te bewegen hun afspraak na te komen. Het antwoord was belachelijk: de monteur had besloten dat wij wel degelijk zo op de motor konden rijden en dat wij op een latere datum ergens in de toekomst de onderdelen wel een tegoed bon zouden krijgen, maar toch wel even het afgesproken bedrag van 7000 euros aftikken. Hier gingen wij niet mee akkoord, omdat dat tegen onze afspraak in was en wij expliciet bij het onderhandelen hadden aangegeven in augustus naar Portugal te willen vertrekken op een motor op uitmuntende staat. Geen probleem had Martijn nog gezegd. Nu was men opeens erg star en behandelde ons alsof wij ons niet aan onze afspraak hielden en iets belachelijks van hen verlangde. Verder vertelde ze ook nog iemand achter de hand te hebben zie al geld had aanbetaald. Ik heb hier geen goed woord voor over, ze kunnen de naam Motoport Wateringen beter veranderen in de firma List en Bedrog. What goes around comes around, mij zijn ze kwijt als klant evenals mijn vriendin die ook een andere motor bij ze wilde aanschaffen en ook mijn vrienden en bekende die motor rijden. Ik denk ook niet dat ik nog bij 1 van de andere motoports zal gaan kijken voor een nieuwe motor, genoeg aanbieders op de markt. |
Rob 15 jaar 3 maanden geleden |
ReviewIk kwam binnen en was op zoek naar een nieuwe motor. |
pieter 15 jaar 5 maanden geleden |
ReviewBen bij verschillende motorzaken geweest met mijn 1500 Intruder om die in te ruilen voor een Gold Wing. Bij frans de eigenaar van motorport stond een hele mooie 1800. Ik vind het een prettige zaak en je word goed geholpen. Ik kreeg een goede prijs voor mijn Intruder en kocht die mooie 1800. |
Theo 15 jaar 9 maanden geleden |
ReviewGoede zaak vond ik het totdat er - excusee mijn platte verwoording - dat stuk schimmel van Kees van Vooren op dook. Daarmee staat de MP watering in een klap op de laatse plaats waar ik nog wat zal gaan kopen. In de afgelopen jaren veel gekocht bij MP maar dat is nu vet over...Hij had Kees van Achteren moeten heten! Wat een stuk verdriet - Rest van de mannen zijn oke en doen hun werk prima..... |
Ronald Vervest 16 jaar 2 maanden geleden |
ReviewBij deze zaak op de mototr beurs in utrecht een motortje gekocht. Honda Shadow uit '87. Was 990 euro dus kun je niet veel verwachten. Moest bijna 250 euro afleverkosten betalen, vond ik erg veel dus heb ik gevraagd wat ze daarvoor gaan doen. Ze zouden hem daarvoor een beurtje geven. Afijn, eenmaal zonder bezine gestaan te hebben(benzine sensor kapot) ging na 2 weken de waterpomp stuk. Stond ik met panne bij motorport wormerveer. Ik heb ze gebeld over splitten van de kosten, maar waren inene niet meer thuis. Ik werd snel; afgescheept onder het motto geen garantie. Na het demonteren bleek dat er lekstop in het koelsysteem gedaan was, oftwel het probleem was al bekend. Ik heb ze notabene na de verkoop nog gevraagd of er punten waren waar op korte termijn naar gekeken moest worden, nee werd er geantwoord. Ook vraag ik na nadere inspectie af wat ze gedaan hebben voor die aflevergarantie van ze, zelfs de olie was oud en pikzwart. Deze zaak mag van mij afbranden. Ook voor een nieuwe motor kom ik hier niet meer. Motoport wormerveer heeft daarentegen me goed geholpen en schaamde zich voor hun naamgenoot. |
Gertjan 16 jaar 6 maanden geleden |
ReviewLaatst een bezoekje gebracht aan de nieuwste motoport vestiging, en ik moet zeggen dat ik daar erg goed geholpen ben. Ik had een nieuwe outfit nodig en ben daar goed in geslaagd, ruim assortiment en hele goede begeleiding. Ook had ik nieuwe spiegels nodig en werd ook daar zeer vriendelijk geholpen,kortom een zaak waar ik zeker meer zal komen, breng er met de winter ook mijn motor heen voor een grote winterbeurt. |
Jeroen. Ekelo 18 jaar 5 maanden geleden |
ReviewGoede ervaring mee! Was eerst langs motoport Rotterdam gegaan, maar dat viel zwaar tegen. Bij motoport Wateringen werd ik goed ontvangen, meteen een bakkie koffie voor me gehaald en er hing een gezellige sfeertje. Het is ook echt een mooie zaak waar iedereen eens een kijkje zou moeten nemen. Echt enorm veel keus en overzichtelijk. Was op zoek naar een paar nieuwe motorlaarzen en de verkoopster (mooie vrouw trouwens;) heeft me goed geholpen. Liet me ook een leuke aanbieding zien en dacht kijk dit is nou eens personeel dat je geen oor uit loopt te draaien. Zeker een zaak waar ik nog eens langskom! Rij liever een aantal kilometertjes verder dan dat ik kom bij dat afbraakzooitje in Rotterdam. |
Indra Terberg 18 jaar 5 maanden geleden |