afzettersNet bij Motor Venray mijn motor op gehaald en dit zijn me toch een paar Afzetters . 2 maanden moeten voor ik uberhaupt een afspraak kreeg en dan 2 weken wachten op niets . Een email gestuurd dat ik de motor weer op kom halen en zie daar ze hebben er toch aan gewerkt maar niets aan gedaan hij werkt nog steeds niet na behoren. En dan ook nog het lef hebben om 2 uur in rekening te brengen voor niks . Het uitlezen is bij andere garages gratis SERVICE hier blijkbaar niet ze hebben dus 2 uur naar mijn achterlicht gekeken daar zat het probleem . Dat had ik jullie ook kunnen vertellen . En de kosten voor niks doen is 185 euro werkplaats kosten absurd nergens vragen ze zoveel voor niets . De week ervoor waren we ook al daar kijken voor een motor voor een vriend en zijn vriendin we werden naar buiten gekeken. Hier kom ik nooit meer |
sjoerd kalischnig 2 jaar 2 maanden geleden |
Nette motor, service en afleveringTijdens mijn zoektocht naar een occasion Kawasaki Z650 heb ik verschillende dealers onderzocht. Uiteindelijk was ik bij Motor Venray uitgekomen op basis van de geadverteerde prijs, kenmerken van de motor en de overwegend goede recensies. Het contact via de telefoon en mail verliep prettig en snel. Eenmaal daar zag de motor er op alle fronten goed uit en zijn we een nette prijs overeengekomen inclusief afleverbeurt, olie en oliefilters vervangen etc. Aflevering ging ook volgens afspraak en tot op heden (15-02-2022) geen problemen met de motor gehad. Ondanks dat er online goedkopere advertenties te vinden waren, ben ik zeer tevreden over de kwaliteit van de motor, de service en de uiteindelijk overeengekomen prijs + aflever afspraken. |
Justin Bruijne 2 jaar 9 maanden geleden |
Nieuwe kawasaki versys 1000 seLang getwijfeld over welke motor ik wilde hebben, deze kawasaki leek mij de beste optie. Meerdere dealers afgeweest, maar deze kwam het plezierigst op mij over. Goed advies, snel leverbaar, deskundig geholpen, naar mijn beleving een prima zaak. Er wordt rustig de tijd genomen, voor de aanschaf voor een nieuwe motor is het ook handig dat je niet op de drukste momenten van de week komt. Goede service, leuke zaak, ze hebben volop keus maar het is nog goed te overzien. Prima bevallen. De fiets bevalt ook erg goed, precies wat ik wilde hebben. Aanrader, zowel de zaak als de motorfiets! |
Albert 2 jaar 9 maanden geleden |
De heerIk heb altijd vintage gereden en wilde overstappen op 'iets moderns'. De verkoper bij Motor Venray, Sven Hendrix, heeft mij bij de keuze erg goed begeleid. Hij kwam ook met andere, verassende suggesties die mij ook erg aanspraken. Hij had zich duidelijk goed voorbereid. Een proefrit was gemakkelijk geregeld. Uiteindelijk is mijn keuze gevallen op een recente BMW R Nine T occasion. Niet alleen een geweldige motor, maar ook de prijs en de inruil verliep soepeltjes. De bedragen waren marktconform, zelf had ik me natuurlijk ook wat voorbereid, en ik bleef daar dan ook een goed gevoel aan overhouden. Samenvattend ben ik deskundig en soepel begeleid bij Motor Venray door Sven en ik ben erg tevreden. |
bert van den bercken 3 jaar 4 maanden geleden |
Inruil prijzen.Mijn huidige motor wilde ik inruilen. |
Paul 6 jaar 5 maanden geleden |
slechte afleveringPas geleden heb ik een tweedehands K1600GT gekocht bij Motoport Venray. Ik meende er verstandig aan te doen om op geen enkele manier te onderhandelen over de inruil- of verkoopprijs. Ik vond dat allemaal prima. Ik dacht nog dat het iets waard is als je als klant niet het onderste uit de kan wilt hebben. Een goede verstandhouding is zeker iets waard. Het contract is getekend. In de aanloop naar de aflevering ging het als volgt. Eerst heb ik lang moeten zeuren om een simpele afleverbeurt te krijgen met verversen van olie en het aanpassen van de serviceinterval. Eerst werd dit een aantal keren geweigerd (ik kon in december immers terug voor de servicebeurt, op eigen kosten) en daarna werd gemeld dat ik korting zou krijgen (€200 in plaats van €300). Bij navraag bij Mofra in Rijen (net als Motoport Venray een BMW dealer) werd mij verteld dat een kleine beurt standaard €200 kost!! Een sigaar uit eigen doos dus. Uiteindelijk werd mij een aantal dagen later verteld dat de servicebeurt inclusief olie verversen toch zou worden gedaan. Ik ging er van uit dat dit zo gebeurd was en reed de dag van aflevering naar huis. De dag na aflevering peilde ik de olie (op de voorgeschreven wijze) en die stond net beneden het minimum. Toen ik naar het niveau van de koelvloeistof keek, zat die (en dat moet met koude motor) ver beneden het minimumpeil. Toen ik enkele dagen erna naar Motoport Venray terugging verklaarde de baliemedewerker dat hij –en dat bleek ook uit het formulier dat hij mij liet zien- inderdaad geen opdracht had gekregen om bij de K de olie te verversen. Eenmaal in de werkplaats heeft een monteur een halve liter olie bijgevuld en de koelvloeistof aangevuld tot voldoende niveau. Ik heb toen aan de verkoper nog gemeld dat ik sterk de indruk heb dat er bij aflevering helemaal niets is gebeurd, behalve het aanpassen van de serviceinterval. Ik heb daar toen geen reactie op gehad. Daarna heb ik een topkoffer (€ 750) en een regenjas gekocht en ben gegaan. Ik heb geen enkele reactie meer gehad. Geen excuus, geen uitleg, niets. Enkele weken later heb ik de eigenaar gemaild, dat ik niet tevreden ben. Een korte voicemail en een e-mail dat hij er na zijn vakantie nog naar zou kijken, was alles. Ik heb toen gemeld dat ik geen prijs meer stel op zijn reactie. Spijtig dat, zelfs als je meer dan € 16.000 uitgeeft, niet serieus wordt genomen bij deze zaak. Ik heb een officiële klacht ingediend bij BMW Nederland en bij Motoport. |
marcel 6 jaar 10 maanden geleden |
ReviewGoede service, goede werkplaats, goede koffie ;-), goed aanbod in motoren, goede inruilmogelijkheden, goed aanbod in kleding en accesoires, goede hulp. Overal dus gewoon erg goed. |
Ellen 11 jaar 3 weken geleden |
ReviewGeweldige zaak. |
Henk 11 jaar 6 maanden geleden |
ReviewIk ben bijzonder tevreden met motor Venray,ik wordt altijd netje's geholpen.als ik vragen heb worden ze altijd beantwoord. |
Tonnie 11 jaar 11 maanden geleden |
ReviewNa het zelf vervangen van mijn remblokken van de BMW zag ik een dag later tijdens een toerritje dat er wat remvloeistof lekte uit het reservoir. Ben naar Motor Venray gereden en dit ( na heel lang wachten op een andere klant) uitgelegd. Als antwoord kreeg ik te horen dat dit wel ruim 300 euro zou gaan kosten. Zeker een lekkend hoofdremcilinder- en dat zonder te kijken... En verder??? Niks dus, liep gewoon weg... Ben toen naar Timon Quispel in Deurne gereden en werd daar perfect geholpen. Werd gelijk binnen gezet en de rubber van het reservoir bleek niet goed af te dichten. Droog gemaakt, nog een andere ontluchtingsnippel gemonteerd en de remvloeistof weer op peilgezet en ontlucht. Kosten??? 2 Tientjes bijelkaar. Kijk, dat is service Motor Venray!!! Koop daar dus nooit een Beemer als ik er aan toe ben, en dat gaat gebeuren. Een R1200S. |
lodewijk 13 jaar 3 maanden geleden |
ReviewAfspraken worden nagekomen, persoonlijke aandacht, vakkundig, uitgebreid assortiment. Meerdere motoren gekocht bij motor venray en steeds weer zeer tevreden |
Eric 15 jaar 2 maanden geleden |