ReviewSlechte zaak, motor weggebracht voor nieuwe olie, nieuwe banden en trilling bij remmen. Ik werd opgebeld dat er een nieuwe schijf op moest en dat de totale kosten 550 euro was. Ik heb akkoord gegeven voor de reparatie. Bij ophalen eerst betaald en toen motor meegekregen met 2 versleten banden. Dat er nieuwe banden opmoesten was bij hun niet bekend. maar de prijs klopte want de remmen kosten over de 400 euro. ...en dus niet 550 in totaal zoals afgesproken. |
ma heeren 10 jaar 4 maanden geleden |
ReviewIn 2013 heb ik daar een accu gekocht voor mijn R1. Bij navraag werd gezegd dat er 3 jaar garantie op de accu zit. Regelmatig gereden en opgeladen niks aan de hand. In juni bij Motoport Veldhoven een nieuwe oplader gekocht. Accu aangesloten om op te laden is de accu in een keer kapot. Ik terug naar Motoport Veldhoven, krijg ik doodleuk te horen dat de garantie voorbij is en ik bij hun een nieuwe accu met wat korting kon kopen. Dit heb ik geweigerd. |
Marco 10 jaar 4 maanden geleden |
ReviewDom, dom, dom! Had ik de recensies maar beter gelezen! Maar ne, iemand vertelde dat Motoport Veldhoven ook het onderhoud van de politie motoren van Vhv deed, dus dan moest het wel goed zijn. Fout. Zoals een eerder advies luidt: doe jezelf een plezier en ga ergens anders klant zijn. Mij zie je niet meer bij Motoport Veldhoven. |
Frank 10 jaar 4 maanden geleden |
Reviewslecht.Ook heb ik het gevoel totaal niet serieus genomen te worden.Enkele keren terug geweest met spontaan afslaande motor bij terugschakelen.Werd gereageerd alsof dit een volledig onbekend en eigenlijk onmogelijk probleem is terwijl google een enorme lijst vertoont.Dus met mijn 2 linker handen heb ik hun moeten voorkauwen wat het evt zou kunnen zijn;klep,sensor etc.Helemaal storend dat Wiecher met een grijns je staat aan te horen en zelfs tijdens het gesprek gewoon weg loopt. |
jw 11 jaar 2 weken geleden |
ReviewSlechte zaak in veldhoven!!!, ik wilde in juli een xjr1300 kopen, maar de verkoper gaf meteen aan dat ze mijn motor, Honda transalp, niet wilde inruilen. Gesprek was feitelijk nog niet begonnen. .Nooit meer motoport Veldhoven. De XJR ergens anders gekocht. |
benno 11 jaar 2 maanden geleden |
ReviewAls bij inruil maar een paar duizend erbij moet zijn ze totaal niet geinteresseerd. Ze verkopen liever een nieuwe dikke BMW van 20k, de rest kan ze niet schelen. Komt ze nog eens duur te staan; wie het kleine niet eert...... |
Jos 11 jaar 3 maanden geleden |
Review@ Theo. Je bent blij met de goede "service" van deze zaak omdat je na aflevering een nieuwe remschijf krijgt en een achterband voor de helft van de prijs. Volgens mij zijn dit allebei zaken die bij de aflevering al in orde hadden moeten zijn. En 305 euro voor een achterband???? En maar de helft moeten betalen???? Voor dat geld heb ik voor mijn rt een voor en achterband. Volgens mij heb je die achterband helemaal zelf betaald en niet voor een gereduceerde prijs. |
Frits 11 jaar 7 maanden geleden |
ReviewMijn advies: mijd deze dealer!! |
Jan 11 jaar 8 maanden geleden |
Reviewnou wat ik allemaal leesik heb er in okt 2012 n r 1200 rt gekocht en mijn r 1150 rt ingeruild ging allemaal netjes en vriendelijke man die wiecher had de motor in mijn bezit en hij trilde met remmen vond ik terug gegaan naar veldhoven en kreeg gewoon n nieuwe voorrem schijf de achteband was ook niet meer goed en die deden we samen ieder de helft van het bedrag (302 euro) die vond ik wel n beetje duur?? maar voor de rest ken ik niets verkeerd vertellen over deze motorzaak ow we zijn ook nog mee geweest naar brussel afgelopen januari (14) met de bus en 63 man dat was n topdag gezellig wezen eten aan het eind van de dag alles incl. bus reis entree eten en drinken voor ..... 59 euro dus geen verkeerde woorden van mij over motoport veldhoven |
theo 11 jaar 9 maanden geleden |
ReviewHet is een mooie zaak, maar service kennen ze niet! |
Ted 12 jaar 6 dagen geleden |
ReviewMijn ervaring met motorport is ronduit schandalig te noemen. Nadat mijn motor voor een winterbeurt thuis opgehaald was, kreeg ik een bekeuring op de mat dat mijn motor (in de tijd dat hij bij motorport stond) in Amsterdam op een afgesloten rijstrook had gereden... Joyriding dus. Motorport ontkende in alle toonaarden. Maar ik weet wel beter: nooit meer mijn motor naar een motoport zaak! |
Aart 12 jaar 3 maanden geleden |
ReviewNog bij de Neut: Motor ingeruild met 92.000 km. Al snel stond hij in de showroom met 62.000. "ja want we hadden dat klokje nodig". Duh ! |
Geert 12 jaar 5 maanden geleden |
ReviewNog nimmer een goede ervaring met motoport westerhoven gehad. Monteren gerust een ander merk banden als dat je besteld. Doen een ander soort olie erin dan is afgesproken en factureren wel de duurdere. Tot drie maal toe in de showroom langs geweest om te kijken naar een nieuwe motor. Wordt niet eens aangesproken. Toen heb ik mijn nieuwe BMW maar elders aangeschaft. Wel heb ik een binnenspatbordje gekocht omdat die elders niet op voorraad lag. Nu schraapt dat Wunderlichgeval mijn band. Tot tweemaal toe ge-emaild naar motorport. Een keer direct en een keer via hun internet-site. Tot op heden, na enkele weken nog geen reactie. Zou hun computer kapot zijn? |
Paul 12 jaar 5 maanden geleden |
Reviewben langs geweest omdat ik een motor zocht.. daarna ben ik even door de kledingshop gelopen, hier vond ik tot mijn verbazing een ware dames afdeling.. erg groot en vriendelijk personeel.. nu beb ik gaan passen en zat de maat er wel bij , maar niet de goede kleur. de verkoopster vond het geen probleem om een andere kleur te laten komen. de volgende dag was het al binnen. vakkundig personeel en een hele mooie ruime winkel!!! |
kirsten 13 jaar 3 maanden geleden |
Reviewgisteren even rondgekeken in showroom. |
rob 13 jaar 3 maanden geleden |
ReviewAltijd goed geholpen,zowel telefonisch als in de zaak. Vriendelijk personeel en zeer ruime keuze. Top zaak! |
Jan 13 jaar 5 maanden geleden |
ReviewIk ben vroeger doorde fam.Neutkens altijd perfect geholpen. Jan Neutkens en z'n vader leverde service op het hoogste nivo. Na de verkoop van hun zaak ging het goed mis. Ik had een kleine schade aan m'n motor door een ongeval. Ik sprak met hen af om bepaalde dingen te maken maar andere kleine beschadegingen niet. Zo had oa de spiegel een klein krasje.Toen ik mijn motor ging ophalen hadden ze toch alles gemaakt om het totale verzekeringsbedrag blijkbaar op te strijken. Toen ik dit ter discussie stelde zeiden ze zeker te weten dat ik had gezegd om alles te maken. Ook Els die erbij kwam zei zeker te weten dat ik dat had gezegd.Ik kreeg m'n motor niet mee. Toen besloot ik om maar alles te betalen. Toen ik de factuur ná betaling zag constateerde ik dat specifiek op de factuur stond aangegeven wat ik gemaakt wilde hebben. Ik wees ze daar op maar ze zeiden dat het nu niet meer terug betaald kon worden want de nieuwe onderdelen zaten er reeds op. Dat was voor mij na 16 jaar vaste klant de reden om nooit meer met dit soort oplichters in zee te gaan. |
Marc 13 jaar 6 maanden geleden |
ReviewBMW motor voor onderhoud gebracht bij motoport Veldhoven. Bij het ophalen zegt de medewerker dat de motor klaar staat om te vertrekken. Helaas doet de motor het plotseling niet meer want de accu staat leeg. De monteur start hem op met een startkast en zegt me dat ik gewoon kan rijden want dan laadt de accu wel weer op. Ik zeg nog dat ik er geen vertrouwen in heb maar vooruit. Na een rit gemaakt te hebben sta ik in helmond bij een winkel. Even een boodschap gedaan van 10 minuten en wil weer vertrekken. Na een startpoging van 1 sec geen fut meer. Ik bel motoport op en zij zeggen me dat ik de ANWB maar moet bellen om hem op te starten. Ik sta daar aan het eind van de middag en wil graag op tijd thuis zijn. Een kennis van me gebeld en die heeft me het nummer van een motorzaak in Deurne gegeven. Quispel motoren! Zij zijn met een auto naar me toe komen rijden en de motor opgestart. Meteen mee naar Deurne gereden en daar een nieuwe accu laten monteren. Geweldige service daar en ik heb nu tenminste een motorzaak die voor zijn klanten klaarstaat. |
JP 13 jaar 9 maanden geleden |
ReviewMooie zaak, maar wat een sjagerijn zit er in de verkoop!!! Reden: zat geen accu in het demo model en mijn huidige motor wilde ie niet (terwijl ik het nog niet eens over inruil gesproken had). De verkopers kunnen denk ik nog wel wat leren over een open en actief gedrag naar klanten. |
Jop 14 jaar 2 maanden geleden |
ReviewZo lang als Motoport Veldhoven (voorheen Westerhoven) bestaat ben ik daar al klant. Het uit handen gaan van de fam. Neutkens heeft één en ander niet goed gedaan; en dan druk ik het nog slecht uit. Mijn slechte waardering heeft niet veel te maken met het personeel, die zijn over het algemeen vriendelijk en welwillend. Waar ik heel erg slecht over te spreken ben zijn de eigenaars. Arrogantie en klantonvriendelijkheid ten top. Als je serieuze interesse toont in een BMW van rond €15.000 wordt je door Wiecher goed geholpen. Ja, dat levert direct flink geld op. Zelfs even vriendelijk "hallo" zeggen als je hem in de winkel passeert is er niet bij, terwijl hij me goed kent. Ook met Els heb ik een erg slechte ervaring. Pas geleden op Motorbeurs Utrecht bij een Groningse Yamaha-dealer een origineel T-shirt en Horloge gekocht. Ter plekke gevraagd wat ik kon doen als het bijvoorbeeld niet zou passen. "Dan kun je gewoon naar de dichtsbijzijnde Yamaha-dealer om het daar te ruilen". Aangezien ik in Eindhoven woon is dat "mijn" dealer: Motoport Veldhoven. Beide gekochte artikelen wilde ik dus ruilen (niet eens geld terug). Ik werk in de winkel op de kledingafdeling erg vriendelijk geholpen door een meisje waarvan het haar eerste werkdag was. Ze durfde mij uiteraard even geen antwoord te geven en liep naar Els in kantoor. Na een minuut komt ze terug: "nee, helaas, ik mag er niets mee doen", je moet maar terug gaan naar Groningen en we hebben deze artikelen bovendien niet in ons programma" (het shirt en het horloge liggen gewoon in de winkel!). Navraag bij de importeur leert mij dat het geen enkel probleem is om kleding te kopen bij A en het te ruilen bij B. Ze moeten er alleen een klein beetje moeite voor doen. |
Mitch 14 jaar 8 maanden geleden |