oplichter en leugenaarHij zou een BMW dealer zijn... Motoport den bosch probeerde mij ervan te overtuigen dat nieuwe motoren niet leverbaar waren en bood mij daarom een jong gebruikte aan die hij in de showroom had staan. Mensen, stap alsjeblieft niet binnen in deze zaak. |
Svenson Helmich 2 jaar 3 maanden geleden |
Fantastisch klantvriendelijk bedrijf.Ik had mijn Triumph street cup bij Brabant Motors gekocht en deed 2x tevergeefseen beroep op de garantie. |
Nico 6 jaar 6 maanden geleden |
prima zaakAlweer bijna 8 jaar klant bij Motoport den Bosch. |
Frans Sint-Oedenrode 6 jaar 11 maanden geleden |
Prima behandeling, service en begripHet kan raar lopen in deze wereld. Na 30 jaar niet te hebben gereden, verlies ik m'n hart aan een Triumph Thruxton. Maar ........ geen motorervaring meer, geen helm, geen pak, geen laarzen, alleen nog een paar ouwe handschoenen. Kortom, ik had alleen maar vragen: mag ik ook even een helm lenen voor de proefrit. Mag ik zonder ervaring een proefrit maken op een nieuwe motor, mag m'n zoon ook even mee? Heb je daar dan ook een helm voor? etc. |
Eric 7 jaar 4 maanden geleden |
super zaakIk heb samen met m'n broer bij Hans een motor gekocht. Hij een nieuwe s1000rr en ik een Gsx 1000 van 16 jaar oud. We werden allebei precies hetzelfde behandeld en dat is super natuurlijk. Eerlijk betrouwbaar en hele nette prijzen. Als ze zo doorgaan zijn ze van mij nog niet af bij motoport den bosch!!!! |
Marc_mourik 7 jaar 8 maanden geleden |
niet klantvriendelijkGa ik in verband met garantie naar deze motorzaak. Mijn motor elders gekocht, maar BMW premium garantie zegt dat je naar iedere BMW dealer kan gaan. Voor de zekerheid mijn dealer gebeld. Deze bevestigde dat ik voor het euvel beter naar de dealer in de buurt kon. Bij motoport Den Bosch werd de klant voor mij heel netjes en aardig geholpen wat mij blij stemde. Na ongeveer 15 minuten te hebben gewacht en gezien te hebben dat deze klant heel vriendelijk werd geholpen legde ik mijn probleem uit. Ik merkte dat ik direct hierna anders werd te woord gestaan. Er werd niet meer echt geluisterd en alleen maar gezegd dat het lang ging duren, dat ik alle aankoop papieren en premium plus garantie bewijzen moet meenemen en dat het allemaal moeilijk was omdat alles moet gaan volgens de regels van BMW. Ik zou mijn motor dan zeker twee dagen kwijt zijn. Ik vond de reactie en het verschil in behandeling en benadering met betrekking tot de klant voor mij maar heel raar. Ik had geen goed gevoel bij deze zaak en heb gekozen iets verder te rijden. Gebeld met Simako te Elst. Deze mensen vonden het maar raar. Ik hoefde alleen even door de telefoon mijn framenummer door te geven en het kenteken. Direct kreeg ik te horen dat de motor in de garantie zat en is de afspraak gemaakt. Ik hoef geen papieren of premium plus certificaten mee te nemen want alles staat in de systemen van BMW die door iedere dealer te benaderen zijn. Ik kan dan ook niet zeggen of de service en het onderhoud slecht is bij motoport Den Bosch, maar de klantvriendelijkheid is zeker afhankelijk van je vraag of de soort klant die je bent. |
Rene 8 jaar 1 maand geleden |
KlantvriendelijkheidWat een drama is de klantvriendelijkheid in deze zaak. Sta ik als 2e klant aan de balie te wachten om een paar onderdelen te kopen en nadat de klant voor mij was geholpen, loopt de verkoper weg zonder iets te zeggen en gaat buiten iets anders doen. Vervolgens naar boven voor een pinlock op mijn vizier en dan krijg je met een verkoopster te maken die het onderscheid niet kent tussen een man van 66 en een jongen van 16. Verkoopster verdiept zich er niet of ik veel rijd of mijn helm vaak gebruik; ze begint "maar jongen toch die helm moet je niet meer willen dragen" etc. Ik had overigens mijn helm niet bij. Ik was er helemaal klaar mee. |
Willem van Rooij 8 jaar 6 maanden geleden |
Motoport den boschbijzonder correcte mensen. Ik wilde eventueel mijn GS inruilen. Men nam ruim de tijd, was eerlijk. We kwamen niet tot een akkoord, maarvolgend jaar ga ik weer eens praten. |
Kees van kemenade 8 jaar 9 maanden geleden |
Eerste en laatste motor daar gekochtWas eigenlijk niet echt op zoek naar een nieuwe motor maar zag op internet bij Motoport Den Bosch een overjarige kawa z1000sx voor nog geen 12000 euro. Hij had de goede kleuren dus een afspraak gemaakt en kreeg een mooie prijs voor mijn soes. |
Frank 8 jaar 10 maanden geleden |
ReviewHelaas is mijn ervaring met Verweij toch anders, dan in de twee vorige reacties en dan bedoel ik dat absoluut niet positief. Maar gelukkig zijn er nog genoeg goede motorzaken in de omgeving. Maar kennelijk gaat het goed bij Verweij en heeft hij mij (en mijn motorminnende collega's niet nodig). |
erik 10 jaar 9 maanden geleden |
ReviewIk herken geen van de onderstaande recenties, en sluit mezelf daar ook zeker niet bij aan. |
Erwin 10 jaar 10 maanden geleden |
ReviewIk herken niks van onderstaande negatieve berichten. Ik heb eind vorig jaar mijn BMW ingeruild voor een nieuwe Triumph. Prima deal, goede afspraken, en ook een goede service. Voor kleine dingen kan ik gewoon binnenlopen, en zelfs op zatermiddag maakte de monteur nog even tijd voor mij. |
Frans 14 jaar 7 maanden geleden |
Reviewslechte service, slechte communicatie. Je voelt je bedrogen. Kortom zeer slechte motorzaak. |
Nikki 15 jaar 2 maanden geleden |
ReviewBrutale vlegels zijn het, en ook nog erg duur! |
Erwin 15 jaar 6 maanden geleden |
ReviewWilde een proefrit maken op de nieuwe Soes 650f. De machine stond nog maar net in de showroom, het was regenachtig weer, maar ze deden hier niet moeiijk. Zij werd uit de showroom naar buiten gereden, kenteken er op en rijden maar. Was allemaal geen probleem. Een magere 1.8 staat ze dan ook zeker niet. |
Ronald 16 jaar 3 maanden geleden |
ReviewWat een arrogante verkopers ,die denken dat ze god zijn .Ze willen gewoon niks verkopen ga maar naar die andere motorzaak in den bosch daar wordt je nog met fatsoen behandeld. |
karel 18 jaar 5 maanden geleden |
Reviewik heb een half uur staan te wachten tot er iemand kwam. |
joost 18 jaar 5 maanden geleden |
Reviewsuperslecht geholpen ze keken me gewoon naar buiten. |
hendriks 18 jaar 5 maanden geleden |
ReviewKunnen fijn motoren verkopen maar die garantie kan je naar fluiten, ze doen werkelijk niets wat ze beloven, en proberen ook onder ieder garantie geval uit te komen, wees dus gewaarschuwd, |
19 jaar 5 maanden geleden |