ReviewMotor gekocht, 2x terug moeten gaan voor reparaties. Deels opgelost, andere mankementen konden ze niets mee. Deze zijn op eigen initiatief van een andere dealer binnen no-time gefixt. Voor de rest heb ik geen goed woord over hoe de monteurs met motoren van klanten over de naastgelegen wegen scheuren. |
TW 10 jaar 7 maanden geleden |
ReviewDe recentie hierboven rammelt volgens mij aan alle kanten. |
Ruud 10 jaar 9 maanden geleden |
ReviewWaardeloze tent. Met name de werkplaats. Ik kan meerdere voorbeelden noemen maar het kwalijkste was deze: Ik had een R1 gekocht met garantie waar de voorvorkkeering van lek ging na 2 maanden. Motorport zou dit wel repareren. Toen ik hem kwam halen werd ik eerst bijna aangereden door een monteur die als een idioot op een BMW van een klant kwam aanscheuren. Toen ik bij mijn eigen motor aankwam zag ik dat de zeskant op de bovenkant van mijn voorvork beschadigd was door verkeerd gereedschap. Ik was daar niet erg content mee maar besloot het toch te accepteren. Het duurde drie weken voordat dezelfde keering weer lekte. Ik had nog garantie maar ik besloot hem toch zelf te vervangen. Toen ik de bovenste dop van mijn voorvork af draaide zag ik dat er helemaal geen luchtkamer was. Die beunhazen hadden dus die voorvork helemaal vol gegooid (alleen aan de linker kant, rechts hebben ze niks uit elkaar gehad). Dit had als gevolg dat er geen ruimte voor expansie meer was, wat altijd betekend dat je voorvorkkeerring naar de klote gaat. Hoe dan ook, bij dat bedrijf koop ik nooit meer een motor. |
VS 11 jaar 5 maanden geleden |
ReviewIk woon zelf in Almere en ga er weleens kijken om nieuwe modellen te checken. Buiten dit zou ik het zeker niet aanraden. Het goede vd zaak is dat ze je rustig laten kijken zonder je lastig te vallen. Het nadeel is dat ze weinig keus qua motoren hebben en dat het personeel dat er werkt al jaren onveranderd is en dat sommige personeelsleden op zijn minst gezegd niet bepaald vriendelijk zijn. Uiteraard geldt het niet voor allemaal maar er werken echt drie verkopers die uitgesproken vervelend zijn. Als het gesprek ook maar iets van hun lijn afwijkt worden ze mega arrogant, betweterig en bijna asociaal. voorbeeld: ik had er onlangs een setje sportieve spiegels gekocht. Omdat ik niet zo technisch ben heb ik gevraagd of men het in de werkplaats even op konden zetten. De (overigens wel aardige) verkoper ging ermee akkoord en gaf aan dat het slechts 2 min werk was en dat men het wel even tussendoor zou fixen. Op het moment dat de monteur ermee bezig was kwam een vd arrogante verkopers kijken en begon zich ermee te bemoeien. Hij zei letterlijk tegen mij: kan je dat nieteens zelf joh? Pfff moet niet gekker worden. Toen liep ie weg. Ik heb er nog aan gedacht om officieel een klacht in te dienen maar heb het er maar bij gelaten. Kortom..... kijken kan natuurlijk altijd en er werken ook zeker wel goeie gasten maar die 3 gasten moeten ze meteen ontslaan, deze verpesten het echt. |
Dennis 13 jaar 7 maanden geleden |
ReviewNieuwe waterkeerring laten plaatsen in bmw 650,haal hem op lampje branden, van de zes keer dat ik er was, twee keer opgebelt monteur ziek om 4 uur,dat wisten ze om 9 uur ook al. |
rini van oeffel 14 jaar 3 weken geleden |
ReviewKom hier meestal voor de kleine dingen, olie, kleding, bestellingen ed. paar keer een band laten verwisselen en een tandwielen/kettingset. Niet al te duur (maar ook niet goedkoop, maar wie is dat nu wel tegenwoordig??) Aardig personeel, en de meesten geven een zeer betrouwbare indruk!
|
Vor 19 jaar 5 maanden geleden |
ReviewEnige motor dealer die ik nu ken. Heb hier mijn motor gekocht en in onderhoud. Tja, motort was best prijzig en onderhoud is ook niet goeie koop. Kan alleen aangeven dat ik wel ontzettend tevreden over ze ben. Aangezien dit mijn eerste recentie is, heb ik ze maar een 7 gegeven omdat ik niet echt veel vergelijkingsmateriaal heb. Echter, zal mijn 2e motort niet bij hun halen om de volgende redenen:
|
Ed van Hek 20 jaar 5 maanden geleden |