Online gekocht

Ik had een onderdeel voor m’n scooter gekocht. Heb een mail van PostNL gekregen en daarna nooit meer wat gekregen. Heb ze proberen te bellen en mailen. Ze reageren nergens op. Ik heb nog steeds niks gekregen of m’n geld terug gekregen.

NIKS KOPEN DAAR!!!

1


Lise

10 maanden 5 dagen geleden

Waardeloze zaak

Koop hier nooit iets
Wat een waardeloze zaak
App je ( want bellen is niet mogelijk ) dat je pech hebt binnen de garantie met je scooter word gezegd ik haal hem niet op bekijk het maar. Lekker
Wat een botte en onfatsoenlijke vent
NOOIT MEER NAAR JO CABO

1


Ron

2 jaar 3 maanden geleden

Botte ###

Net woedend weggereden daar. Telefonische afspraak gemaakt voor groot onderhoud. Komt de botte ### aangelopen zegd nieteens goededag maar gelijk daar ga ik niet aan beginnen. En wil weglopen. Ik vraag hoe, o niet kheb alle gegevens al doorgegeven.
Meneer kon het merk niet...
Dus voor niks 8 km gereden.
NOOIT MEER.
Lesje klantvriendeijkheid ken die ook gebruiken.
Wat een botte ###. Dat die nog klanten heeft met afgepooierde parkeerplaats. Lijkt wel iets uit een horrorfilm.

[edit: wegens grof taalgebruik door de reviewer is deze review aangepast]

1


Tobias Botty

2 jaar 7 maanden geleden

Triest

Dinsdag een week geleden een velg gebracht om er een nieuwe band er op te laten zetten. Het perspectief wat me in het vooruitzicht werd gegeven was donderdag dan wel vrijdag gereed.
Vrijdag ochtend telefonisch geïnformeerd, maar nog niet gereed, misschien zaterdag, zou per gsm op de hoogte gehouden worden.
Verder niets gehoord dus dinsdag middag maar zelf langs gereden om te informeren naar de stand van zaken, aan de balie is de monteur is in alle rust op internet en telefoon bezig waarna hij mij aanhoort met de vraag hoe het er mee staat.
De bestelde band is wel aangekomen maar nog niet nog niet gemonteerd, morgen maar weer eens terugkomen werd me aangeboden. Heb de velg maar gevraagd de velg terug te geven en ben vertrokken.
Al met al triest hoe een gerenommeerde zaak voor sportieve motoren en een werkplaats waar men klaar stond voor improvisatie naar dit peil kan degraderen.

3


Martin Maas

3 jaar 3 maanden geleden

Oplichter

In al die jaren nog steeds niks verranderd...moest een kraantje hebben voor de tank..kost online nergens meer dan 10 euro..hij vraagt 27 euro...als afwijs word hij nog boos ook..de sukkel

1


Peter

3 jaar 4 maanden geleden

Review

Slechte zaak. Proberen mensen gewoon op te lichten. Ik vroeg wat het begrenzen van mijn zx-6r ging kosten. Nou , ze zouden even naar kawasaki Nederland bellen en dan zouden ze me terug bellen. Ik had zelf al geinformeerd en wist dat de begrenzing niet meer dan een tientje ging kosten. Kreeg ik telefoon, het ging ongeveer 400 tot 500 euro kosten... Gelukkig had ik al bij meer zaken geinformeerd en was ik uiteindelijk klaar bij een andere zaak voor 100 euro.

2


Gijs

16 jaar 9 maanden geleden

Review

De Bazin is mega brutaal ! Als je terug komt voor garantie , word je verrot gescholden. Kom er nooit meer.


 

2


Arets

19 jaar 5 maanden geleden

Review

Ik had een nieuwe zijkuip nodig voor mijn ZX-6R. Aangezien er maar 2 Kawasaki dealers zijn in Limburg, eerst maar naar Cabo. Door de telefoon zei een vrouw dat het totaal ongeveer 420 euro ging kosten, maar ik moest dan wel ff persoonlijk langskomen om aan te betalen. Daar heb ik geen moeite mee, kan me voorstellen dat er genoeg lui zijn die telefonisch bestellen om vervolgens nooit af te halen.


Ik naar Cabo, word ik geholpen door een ketje van 12 jaar. Op zich geen probleem als je kettingspray moet hebben, maar voor iets specialistisch als kappen (kleur, stickers, e.d.) heb ik liever iemand met meer ervaring. Na een 20 minuten kwam er hulp aangelopen (Jo Cabo zelf). Hij ging alle gegevens opschrijven en toen hij klaar was vroeg hij of ik maar even 200 euro wilde aanbetalen. Op dat moment wist ik nog niet eens de exacte totaalprijs!!! Ik zeg dus: ik wil graag eerst een offerte van alles, niet dat ik dadelijk 300 euro duurder uitkom. Toen betrok zijn gezicht helemaal en zei nogal grof: dan moet je maar wachten tot een collega hier is, ik heb daar geen tijd voor. Gelukkig kwam die collega vlug en begon met rekenen. Toen ie klaar was kostten het geheel bijna 700 euro! Dat is wel ff een verschil van 300 euro. Ik dus naar MotoPort, was ik klaar voor 500.


Naar mijn mening een heel slechte zaak. Stel je voor je betaald 200 euro aan voor iets waarvan je denkt dat het 420 euro kost en je komt later terug en je moet 700 betalen! En als je nog geen tijd kunt maken voor iemand die voor 700 euro nieuwe kappen komt kopen voor een Kawasaki terwijl je nota bene Kawasaki dealer bent, dan mogen ze je je dealerschap afnemen van mij.


Groeten,


Maurice

2


Maurice

19 jaar 5 maanden geleden

Jo Cabo

Dealer/Winkel
1.45455
Gemiddeld: 1.5 (11 stemmen)
Tussen de Bruggen 97
6231 CB
Meerssen
Nederland
Telefoon: 043-3580148