Online gekochtIk had een onderdeel voor m’n scooter gekocht. Heb een mail van PostNL gekregen en daarna nooit meer wat gekregen. Heb ze proberen te bellen en mailen. Ze reageren nergens op. Ik heb nog steeds niks gekregen of m’n geld terug gekregen. NIKS KOPEN DAAR!!! |
Lise 10 maanden 5 dagen geleden |
Waardeloze zaakKoop hier nooit iets |
Ron 2 jaar 3 maanden geleden |
Botte ###Net woedend weggereden daar. Telefonische afspraak gemaakt voor groot onderhoud. Komt de botte ### aangelopen zegd nieteens goededag maar gelijk daar ga ik niet aan beginnen. En wil weglopen. Ik vraag hoe, o niet kheb alle gegevens al doorgegeven. [edit: wegens grof taalgebruik door de reviewer is deze review aangepast] |
Tobias Botty 2 jaar 7 maanden geleden |
TriestDinsdag een week geleden een velg gebracht om er een nieuwe band er op te laten zetten. Het perspectief wat me in het vooruitzicht werd gegeven was donderdag dan wel vrijdag gereed. |
Martin Maas 3 jaar 3 maanden geleden |
OplichterIn al die jaren nog steeds niks verranderd...moest een kraantje hebben voor de tank..kost online nergens meer dan 10 euro..hij vraagt 27 euro...als afwijs word hij nog boos ook..de sukkel |
Peter 3 jaar 4 maanden geleden |
ReviewSlechte zaak. Proberen mensen gewoon op te lichten. Ik vroeg wat het begrenzen van mijn zx-6r ging kosten. Nou , ze zouden even naar kawasaki Nederland bellen en dan zouden ze me terug bellen. Ik had zelf al geinformeerd en wist dat de begrenzing niet meer dan een tientje ging kosten. Kreeg ik telefoon, het ging ongeveer 400 tot 500 euro kosten... Gelukkig had ik al bij meer zaken geinformeerd en was ik uiteindelijk klaar bij een andere zaak voor 100 euro. |
Gijs 16 jaar 9 maanden geleden |
ReviewDe Bazin is mega brutaal ! Als je terug komt voor garantie , word je verrot gescholden. Kom er nooit meer.
|
Arets 19 jaar 5 maanden geleden |
ReviewIk had een nieuwe zijkuip nodig voor mijn ZX-6R. Aangezien er maar 2 Kawasaki dealers zijn in Limburg, eerst maar naar Cabo. Door de telefoon zei een vrouw dat het totaal ongeveer 420 euro ging kosten, maar ik moest dan wel ff persoonlijk langskomen om aan te betalen. Daar heb ik geen moeite mee, kan me voorstellen dat er genoeg lui zijn die telefonisch bestellen om vervolgens nooit af te halen. Ik naar Cabo, word ik geholpen door een ketje van 12 jaar. Op zich geen probleem als je kettingspray moet hebben, maar voor iets specialistisch als kappen (kleur, stickers, e.d.) heb ik liever iemand met meer ervaring. Na een 20 minuten kwam er hulp aangelopen (Jo Cabo zelf). Hij ging alle gegevens opschrijven en toen hij klaar was vroeg hij of ik maar even 200 euro wilde aanbetalen. Op dat moment wist ik nog niet eens de exacte totaalprijs!!! Ik zeg dus: ik wil graag eerst een offerte van alles, niet dat ik dadelijk 300 euro duurder uitkom. Toen betrok zijn gezicht helemaal en zei nogal grof: dan moet je maar wachten tot een collega hier is, ik heb daar geen tijd voor. Gelukkig kwam die collega vlug en begon met rekenen. Toen ie klaar was kostten het geheel bijna 700 euro! Dat is wel ff een verschil van 300 euro. Ik dus naar MotoPort, was ik klaar voor 500. Naar mijn mening een heel slechte zaak. Stel je voor je betaald 200 euro aan voor iets waarvan je denkt dat het 420 euro kost en je komt later terug en je moet 700 betalen! En als je nog geen tijd kunt maken voor iemand die voor 700 euro nieuwe kappen komt kopen voor een Kawasaki terwijl je nota bene Kawasaki dealer bent, dan mogen ze je je dealerschap afnemen van mij. Groeten, Maurice |
Maurice 19 jaar 5 maanden geleden |