Geen vierde BMW bij Harry-meyer

Ik heb in het verleden bij Harry in Badhoevedorp 3 BMW's op rij gekocht was altijd goed en prima onderhoud. Goedkoop zijn ze daar nooit geweest echter alles klopte altijd.

Nu zit deze firma in lijden en een zekere Arno doet in en verkoop heb weer eens een rondje offertes gedaan voor eventuele opvolger van huidige motor.
Heb twee prima offertes binnen echter bij Arno loopt het volledig spaak.
Zijn eerste offerte staat een andere inruil motor dan ik heb! Dan is hij die offerte kwijt en vervolgens stuur ik foto's met juiste km stand enz.
Krijg ik dag later mailtje of ik foto's wil sturen!!!

Ze zijn het daar helaas kwijt...... ik laat het voor wat het is... en kies uit de twee andere offertes.

1


R

3 jaar 3 maanden geleden

we zijn geen schuur

De goede recenties gaven me goede hoop, maar helaas....
De verkoper had mooie praatjes maar vergat te vermelden dat garantieverlenging tot 5 jaar mogelijk was. We kunnen kortig dit en korting dat... Hij had gewoon even moeten wijzen op de centrale korting en garantie via bmw-motorrad. Als je vraagt of je de garantie op papier krijgt, wordt gezegd dat het geen schuur is.. Thuis erachter gekomen dat er 3.3 bar (spec is 2.7-2.9) in achterband zat. Even bellen, weer lulverhaal van verkoper.
De kosten voor eerste 1000km beurt zijn hoger dan waar dan ook met 250 euro. Terwijl je er zo makkelijk bij kan bij een boxer. Een mod van wunderlich zat schots en scheef. Ben er zelf na aanschaf van wat gereedschap 1 uur mee bezig geweest het recht te zetten. En van de kleine prutsdingen zoals reflector met tape niet op maat, draadklemmen losgetrokken met open framegaten,.. Dus ook de werkplaats laat te wensen over. Dan moet je er ook elke keer thuis achterkomen dat ze niet alle onderdelen die over waren hebben meegegeven. Ik ben bang dat de oude glorie aan het vervagen is. Waarschijnlijk slecht leiderschap, geen toezicht zoals bij zoveel slechte bedrijven.

3


Jan

4 jaar 1 maand geleden

Uitgelachen

Met goede zin vanochtend binnen gestapt bij Harry Meijer om een offerte te vragen voor een S1000RR 2019, maar niet zo ver gekomen. Op mijn vraag hoe er om wordt gegaan met problemen lachte de verkoper mij uit. Op zich mag dat van mij, zolang er een ongedwongen setting is. Ik lichte mijn vraag toe door mijn ervaring met een YZF1000Exup waarvoor ik vroeger meerdere malen bij Yamaha NL ben geweest voor reparaties en ik gelijkwaardige motoren mee kreeg om mijn vakanties te kunnen doen. Ik rijd alleen meerdaagse trips en nooit dagjes of woon-werk.Ik zei dat ook de S1000RR in 2010 problemen had met olietoevoer en slechte nokkenassen en dat dit ook nu mogelijk is, want het blijven mechanieken. Daar heeft de verkoper nog nooit van gehoord en BMW is gewoon perfect. Het gesprek heeft nog een paar minuten geduurd, maar als ik dan ook ongevraagd het advies krijg om anders in het leven te gaan staan in plaats van te denken dat een nieuwe BMW wel eens stuk zou kunnen gaan en wat daar dan de eventuele gevolgen van zouden zijn, bedank ik hem. Op zijn vraag om over te gaan op de offerte zeg ik dat ik dat aan een andere dealer ga vragen. Daarop zegt de man dat er best wel dealers zijn die van alles beloven en dat puntje bij paaltje niet waarmaken. Ik heb gezegd dat ik die gok toch maar ga nemen. Erg jammer, want de S1000RR is een mooi ding en niet op elke hoek van de straat zit een dealer. Maar een goede relatie met begrip van twee kanten is voor mij belangrijker. Dus als ik niet binnen een redelijke afstand een prettige BMW partner vind, dan kom ik vast uit op een mooie nieuwe Japanse 1000cc. Ik heb nog even de tijd tot de lente. Maar Harry Meijer hoort niet meer bij mijn zoekopties. ONTEVREDEN!

1


Ed de Boer

5 jaar 9 maanden geleden

Review

Na een Scarver elders te hebben aangeschaft met de nodige problemen die werden weggewuifd door de verkopende dealer ben ik bij Harry Meyer enorm goed geholpen. Ze konden niet voorkomen dat ik veel geld kwijt zou zijn maar zijn mij wel tegemoet gekomen om de pijn wat te verzachten. Daarna nog wat keren terug geweest met kleine dingetjes en wat minder kleine dingetjes aan de motor en altijd even vriendelijk geholpen en ondanks de overvolle agenda toch meestal een gaatje te vinden voor de "noodsituaties"

8


Petra

10 jaar 7 maanden geleden

Review

Vriendelijk personeel. Met een glimlach ontvangen ! Arno weet precies waar hij het over heeft. Bij de kleding perfect geholpen door Willeke ze heeft mij perfect geadviseerd en haar verhaal was geloofwaardig. No nonsens, gewoon helder en duidelijk. Ik heb al veel goede reacties gehoord over Harry Meijer Motoren en nu zelf mogen ervaren. Ik heb mijn BMW Dealer gevonden! G

10


Jon

12 jaar 3 maanden geleden

Review

Heb mijn BMW 1200 RT tweedehands gekocht in 2009 bij Harry Meijer. Inmiddels bijna 40.000 km verder. Prima motor, zeer tevreden over de service, voor een redelijke prijs.

10


Peter

13 jaar 10 maanden geleden

Review

M.i. al vele jaren een begrip in de regio. Bij Harry geen dikdoenerij en mooie praatjes maar gewoon goed advies en een goeie service.

10


mambo

16 jaar 8 maanden geleden

Review

Tot nu toe alleen contact per e-mail gehad. Volgens veel weblogs een hele geschikte dealer. De praktijk zal nog moeten aanwijzen of deze dealer inderdaad voldoet aan de verwachtingen op het gebied van service, prijs en kwaliteit.

8


Ravi

18 jaar 5 maanden geleden

Harry Meijer

Dealer/Winkel
6.375
Gemiddeld: 6.4 (8 stemmen)
Sydneystraat 1
1175 RN
LIJNDEN
Nederland
Telefoon: 020 659 25 80