Drie keer geweest en drie keer tegengevallenIk ben drie maal bij Molenaar geweest maar de vierde keer zal er niet meer komen. |
Ton Macco 2 jaar 4 maanden geleden |
Lakschade na grote beurt en alles ontkennenMijn motor (Suzuki Hayabusa) langsgebracht voor grote beurt. Duurde ruim een week. Rekening was ruim 1100 euro. Na het betalen haalt Albert mijn motor van achter. Ik zie gelijk de kras op de achterkant. Ze proberen hem ter plekke uit te poetsen, maar de kras is te diep en te groot. Ze zouden me bellen hoe nu verder. Vandaag belde hij: mijn jongens maken geen schade, dus wij hebben het niet gedaan! En daar sta je dan... |
Erwin 3 jaar 3 weken geleden |
ruiling kledingin mei 2016 Rev'it Stealth hoodie gekocht. deze bleek kort na aankoop al gebreken te hebben. na mail contact kon ik de hoodie langs komen brengen. ik woon echter in Leeuwarden dus dat was nogal een behoorlijke reis voor een jas. Geen probleem. verkoper heeft contact gehad met Rev'it en kreeg een nieuwe jas toe gestuurd met het verzoek of ik mijn 'oude' jas op kon sturen (op kosten van Rev'it) zodat zij onderzoek konden doen naar de oorzaak van de gebreken. |
Wiljan Dassen 8 jaar 3 maanden geleden |
ReviewVeel klant vriendelijkheid dat is waar. |
jos 10 jaar 6 maanden geleden |
ReviewKlantvriendelijkheid is ver te zoeken bij deze zaak. De wat gezette medewerker/verkoper komt over als de perfecte schoonzoon. echter hij weet door zijn lieve voorkomen al snel veel geld uit je zak te trekken. Verder rekent hij belachelijk lage inruilprijzen voor je motor. Eigenaar is net zo, alleen dan minder aardig. Waardeloze tent |
Job Snel 10 jaar 11 maanden geleden |
ReviewOp zich leuke zaak qua aanbod. Echter...als je iets in te ruilen hebt, ga er dan aub niet heen. Je krijgt 9 vd 10 keer veels te weinig terug voor je motor. Rij liever door naar Goedhart Bodegraven. |
Jaap Jansien 10 jaar 11 maanden geleden |
ReviewTop zaak.geweldige service en fijne werkplaats.al diverse motoren gekocht en nooit problemen. Geen opdringerig personeel en gratis koffie . Goed familie bedrijf. |
romani 11 jaar 3 weken geleden |
ReviewAnderhalve week geleden een mooie Pan gekocht bij Arie Molenaar met 6 mnd garantie. Na de eerste ritten werd duidelijk dat de thermostaat niet in orde was en heb een afspraak gemaakt om deze te laten vervangen, tevens aangegeven dat er iets niet in orde was met de remmen en nog een paar kleine dingetjes.Afgelopen weekend onderweg naar Limburg ben ik op "mysterieuze wijze" een kapje verloren, nog een stuk terug gereden maar helaas niet meer gevonden. Vanmiddag mijn motor weer op kunnen halen, de thermostaat vervangen en nog wat kleine zaken opgelost. Het kapje geplaatst , helaas was er met het rubberdeel iets mis gegaan dus die moest opnieuw besteld worden, tevens vervangen ze de andere kant ook omdat er daar ook een nokje afgebroken bleek te zijn. Kan niet anders zeggen als TOP!!!! Een tot nu toe zeer tevreden klant. :-) |
Marco 12 jaar 6 maanden geleden |
ReviewGister 18/02/2012 in IJselstein bij een particulier een tweedehandse Z1000 gekocht. Voordat ik naar deze particulier ging ben ik langs Arie Molenaar gegaan en gevraagd aan een medewerker of ik mischien tijdens de proefrit even langs kon komen zodat hun snel de motor konden controleren. Dit was volgens de medewerker geen probleem. Vervolgens proefrit gemaakt en langs Arie molenaar gereden. Aldaar heeft een monteur de motor op een heftafel bekeken. Gelukkig waren er geen mankementen aan de motor. Klasse dat dit zomaar kon! Ik hoefde er ook niks voor te betalen. Na mijn mening top service! |
Gert Jan 12 jaar 9 maanden geleden |
Reviewik heb al vele motoren gekocht bij wim ,verkoper bij arie molenaar en die heeft mij altijd prima geholpen. Er wordt niets opgedrongen en de after service is uit de kunst! Werkplaats is altijd bereid even vlug wat aan je motor te doen. Gewoon een gemoedelijke sfeer! Zo hoort een motorzaak te zijn! Zit nog wel even te wachten totdat ze de yamaha mt 01 zat zijn die daar staat. Vind wel dat ze die mij mogen gunnen en gratis omruilen voor mijn intruder! |
wim romani 13 jaar 4 dagen geleden |
ReviewMolenaar Motoren uit IJsselstein kijkt niet alleen naar de verkoopcijfers maar ook naar de menselijke kant. Na een paar jaar met veel plezier rijden op mijn Transalp (gekocht bij Molenaar), kwam er door omstandigheden in het gezin niets meer van rijden. Arie Molenaar was bereid om mijn motor voor een redelijke prijs terug te kopen. Als ik ooit weer in de gelegenheid ben te gaan rijden komt mijn motor vanzelfsprekend weer van Molenaar. |
Wico 13 jaar 5 maanden geleden |
ReviewSpelen onder een hoedje samen met Silverline motorverhuur. |
Jan 13 jaar 9 maanden geleden |
ReviewHeb al heel wat motoren bij Arie Molennaar gekocht. |
chengeve 14 jaar 4 maanden geleden |
ReviewAls ze kans zien om je portemonee om te keren voor een 12000 euro motor te verkopen wordt je zlefs voor gelogen!!! en als je daarna een keer vraagt om een proforma factuur voor een spatbordje van je 2e fiets die je daar niet gekocht hebt, wordt je gewoon niet geholpen!! Kennelijk komt het geld er erg hard binnen en hebben ze geen klanten nodig die ze niet snel genoeg kunnen uitkleden! |
Marco 14 jaar 4 maanden geleden |
ReviewVraag naar een proefrit voor een nieuwe motor: antwoord: ik heb geen GEBRUIKTE staan, dus dat kan niet ...... |
Bonito 14 jaar 8 maanden geleden |
ReviewMolenaar is inderdaad duur, dat merk je aan alles. In de garage lopen een hoop vriendelijke mensen langs. Maar sommige verkopers lijken echt niet geïnteresseerd in je en willen je zoveel mogelijk kaalplukken. |
Victor 14 jaar 8 maanden geleden |
ReviewIk heb bij Arie Molenaar een FJR1300 uit 2002 gekocht. Supergoed behandeld als nieuwe klant. Bij bezichtiging namen ze echt de tijd voor me. Proefrijden was geen enkel probleem. Mocht de motor langer dan een uur menemen terwijl een uur maximaal is voor proefrijden. Na het proefrijden moest de versnellingspook en rempedaal worden versteld omdat deze voor mij niet optimaal zaten. Motor de werkplaats in en een monteur heeft deze netjes op de plaats gezet waar ik ze wilde hebben. Aflevering ook helemaal goed. Nieuw voorbandje, UItlaat vervangen voor een exemplaar die niet beschadigd is, een paar krassen op het motorblok weggewerkt en een verse tankpad. En al die extra's voor niets. Wat mij betreft chapeau, dit soort service zie je niet snel in motorland. Ik weet zeker dat je voor goed advies zonder nonsens bij Arie molenaar aan het goede adres bent. |
Fantom 16 jaar 1 week geleden |
ReviewVia internet een aanvraag gedaan voor inkoop van mijn motor. Teruggebelt door een medewerker dat er intresse was en of ik even langs wilde rijden. Hij zou als het een nette motor is een goed bod doen. Daar langs gegaan en door Arie Molenaar zelf geholpen. Wat is die man kortaf en ongeïnteresseerd zeg.......... in ieder geval was hij duidelijk niet geïnteresseerd in de motor en deed een k*t bod waarna ik direct ben weggegaan. Twee dagen later wordt ik opnieuw gebeld door die medewerker of ik de motor nou eens wil komen laten zien, ze hebben er wel intresse in. Even ter illustratie, men had een zelfde motor staan met het dubbele aantal km's en duidelijk niet in showroomstaat zoals mijn eigen motor waar toch € 2650,- meer voor diende te worden betaald dan zijn bod voor mijn motor. |
Jasper 16 jaar 2 maanden geleden |
ReviewOnderhoud bij Molenaar is slordig. |
J. van Oostrum 16 jaar 2 maanden geleden |
ReviewJe word altijd netjes geholpen, de klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel. Wel is Molenaar aan de prijzige kant, voor zowel onderdelen als tweedehands motoren. |
Lwin 16 jaar 5 maanden geleden |