belachelijke serviceVorig jaar daar geweest en kreeg een naar gevoel alsof ik niet welkom was, medewerker keek mij erg raar aan en na wat zuchten en steunen kreeg ik antwoord echter, niet van harte. Laatst had ik een kapot lampje van mijn motor, een fjr 1300. Bij binnenkomst stond er een dame achter de balie en deze kon geen antwoord geven dus vroeg ze het aan een andere medewerker. Ik kreeg gelijk het gevoel weer dat ik niet welkom was, ik moest dit maar gaan vragen bij een andere motorzaak, vervolgens draaide deze medewerker om en liep weg. Wat een belachelijke houding. Later naar v Meel in made gegaan en een perfecte service en vriendelijke medewerkers. |
Marc 2 jaar 4 maanden geleden |
Motorpak Rukka RealerNog geen jaar geleden ben ik naar motorcentrum Rijen gegaan om me te oriënteren op een motorpak... Advies: 19 maanden later (december)..: Terug naar Motorcentrum Rijen: Het antwoord was: indien het pak er onbeschadigd uitziet, heeft het niet veel zin om het op te sturen naar Rukka (omdat er niets kapot is). Om mijn probleem op te lossen was het de aanbeveling om een windstopper te kopen. Als dit de service is die geboden kan worden... : de lezen mag zelf invullen wat dan een goede conclusie is..... |
Yvo 2 jaar 9 maanden geleden |
Triumph trophy 900Afgelopen winter mijn wat oudere Triumph trophy 900 voor onderhoud naar MC Rijen gebracht. |
Hans 4 jaar 2 weken geleden |
Nazorg kan betervorig jaar tiger 800 xca gekocht bij MCR met jaar garantie, verder netjes geholpen. Echter een maandje geleden ging geel lampje motorstoring branden. Even langsgereden bij MCR,oorzaak was waarschijnlijk lage accuspanning, even gereset. Moest wel even 30 euro aftikken, had ook wel anders gekund dacht ik. Vorige week motortrip gemaakt, bleken mijn achterremblokken volledig weg te zijn. Had ik zelf even moeten checken natuurlijk. Maar ik ben er vanuit gegaan dat ik mijn reguliere onderhoudsbeurt wel zou kunnen halen :( Alles bij elkaar toch wat minder gevoel hierbij. |
Rob Berg 4 jaar 2 maanden geleden |
slechtmotor gekocht yamaha fjr 1300 a 2003 mooie motor technies puinhoop ben er goed meebelazert afleverbeurt niets aangedaan geen olieververst lek cardan hebben ze gerepareert geen kosten voor mij na twee weken km teller kapot distributie spanner versleten remmen blijven hangen achter remklauw vastgerot kortom ben belazert. Motor bij van meelmotoren gebracht dankzij dit bedrijf en zelf reparatie uitgevoert en advies van van meel motoren in made is de motor in pefecte staat van meelmotoren BEDANKT SUPER BEDRIJF GROETJES GOVERT TUKKER |
g tukker 4 jaar 5 maanden geleden |
Zeer tevredenBen al jaren naar volle tevredenheid klant bij MC Rijen. Er wordt altijd met je meegedacht en de mensen zijn zeer vriendelijk en kundig. |
Reinout 4 jaar 8 maanden geleden |
WaardeloosMijn eerste motorscooter die ik daar tweedehands kocht is drie keer de wegenwacht bijgeweest vanwege het niet starten. Uiteindelijk is het probleem gevonden en bij het ophalen en weer naar huis rijden was men 1 bout vergeten dus de hele olie eruit gelopen. Vorig jaar heb ik mijn burgman 650 ingerukd voor een nieuwe burgman 650. Bij het overzetten van de navigatie hebben ze maar een kabel doorgeknipt zodat men eerder klaar was met als gevolg mijn navigatie doorgebrand. De nieuwe burgman hebben ze afgeleverd met een accu waar 1 jaar niets is mee gedaan dus weer de wegenwacht erbij omdat hij niet starte door een ouwe accu. Daarna schade gerden en ik zou de burgman bij mc rijen neerzetten en een leen motor mee krijgen. Op de dag zelf toch nog maar even gebeld maar er was geen leen motor. |
Leo 5 jaar 6 maanden geleden |
Niet tevredenOnlangs kocht ik een fz1,mooie motor maar bij thuis aan het poetsen te zijn gegaan kwam ik toch minpuntjes tegen.Zou goed gepoetst worden......nou heb nog nooit zo'n gore motor gezien.Oliepijl was net aan,koelvloeistof was onder lowerstand.Terwijl je wel daarvoor betaald.Al met al mag ik toch wel iets betere service verwachten al is het een 2de hands motor.Dus ben helemaal niet tevreden. |
A.O.C Groeneveld 7 jaar 4 maanden geleden |
Reparatie bij de 'Suzuki dealer'Ik kom nooit meer bij Motor Centrum Rijen. In het kort mijn bevindingen: Nieuwgierig? Lees mijn verhaal. Omdat mijn Suzuki moeilijk startte uiteindelijk bij de Suzukidealer langs gegaan. Ik de motor ophalen: Rekening van bijna 600 Euro. 8 uur arbeid. En als kers op de taart stond er een stuk gereedschap (poelietrekker) van 80 Euro op de rekening. Stationair loopt hij nog niet helemaal lekker. Maar ik ga nooit meer terug naar deze zaak. Ik ga nu naar een eenmanszaak die meedenkt met de klant. Dit bedrijf verdient graag geld, zijn vriendelijk, maar voor goede service hebben ze geen tijd. Als je een goed gevulde portemonnee hebt moet je hier zijn. Mijn advies: Zoek een kleine service gerichte motor dealer en laat dit verkoopbedrijf links liggen. |
Jan 7 jaar 11 maanden geleden |
Goede serviceIk heb zeer goede ervaringen met MC Rijen. Vriendelijk personeel die klanten nog herkennen en groeten na aankoop van een motor. Stond laatst met pech aan de kant, maar dezelfde middag is mijn motor is netjes, binnen garantie gerepareerd. |
Jethro 7 jaar 12 maanden geleden |
ReviewIk kan het niet laten om toch iets in te typen. Let op mensen, jullie "grote beurt" word hier misschien niet goed of gedeeltelijk uitgevoerd terwijl er wel een rekening voor word geschreven. Hoe het hoort is aan de hand van je kilometerstand het voorgeschreven onderhoud uitvoeren, zie werkplaatshandboek. Nu hebben we al verschillende voorbeelden gezien van bijvoorbeeld kleppen die niet gesteld worden en na de beurt nog steeds buiten de limiet vallen qua klepspeling. Vaststellen dat ie niet slecht loopt is geen onderhoud voor jouw motor. Bij deze zaak zijn ze goed in motoren verkopen en staat onderhoud in de schaduw. Geen slecht woord over de jongens, die doen gewoon wat ze gevraagd word. Jammer dat er nu al bijna sprake is van een slechte reputatie van deze motorwinkel. Een woordje voor de B en de Art, minder lullen en meer sleutelen, je weet hoe het moet. Lijd je mensen beter op. Zie ze als investering van de zaak op lange termijn. Jullie verliezen klanten aan bedrijven zoals Dynojet in Kaatsheuvel waar ik als technicus naartoe zal blijven gaan voor onderhoud tot ie geen adem meer haalt. MC Rijen is verder op het eerste gezicht in orde, ik doel dus specifiek op het onderhoud waar wij allemaal als motorrijder op lange termijn zoveel plezier van hebben. Ik ben opgelucht en ga vandaag een stukje rijden. |
pipo 15 jaar 3 maanden geleden |
ReviewIk heb daar een gsxr750 gekocht in 2006,die bedrijfsleider maar lullen. Mijn hebben ze sindsdien dus ook niet meer gezien |
Haarie 15 jaar 7 maanden geleden |
ReviewIk heb voor deze zaak geen goed woord over. Situatie: Nieuw motor gekocht ophalen en dan. Kom thuis banden spanning 1,6 voor en 1,9 achter. Voorrem loop aan terug gegaan, waarop de monteur kijkt en zegt ach kijken we bij 1000 km wel na. Thuis zelf ff uit elkaar gehaald en gemonteerd weg aanlopen. Dit hadden zij ook kunnen doen i.p.v eerst discussiëren over hij remt eerst rechts en daarna links wat een l..... verhaal. Bout uitlaat los ze hebben gewoon geen aflevering gegeven. 1000 km beurt hemel en aarde moeten verzetten om geen drie weken hoeven te wachten.. helft van de check list bij een 100 km beurt niet-uitgevloerd.. al met al een slecht gevoel bij deze zaak heel vriendelijk bij het kopen van een nieuwe motor maar after sale service hebben ze nog nooit van gehoord. Mij zien ze niet meer terug jammer. Arno |
Arno 16 jaar 5 maanden geleden |