Top zaak die de tijd voor je maaktMaakt tijd voor de klant, zelfs als ze er geen geld aan verdienen! Sef van de werkplaats heeft mij zelfs op Zondag mijn email beantwoord! Hart voor de zaak kom je niet vaak tegen! |
Dream Cycles 2 jaar 1 maand geleden |
Mooie zaak. Afleverbeurt wordt niet uitgevoerd.Enkele maanden gekregen een occasion KTM 990 Adventure gekocht bij Motorcenter Venlo. Gesproken met Moes. Ik had zelf een Honda Hornet om in te ruilen. Goede afspraken voor de prijs kunnen maken. Ik gaf aan dat hij de afleverbeurt niet hoefde te laten doen. Dat wilde ik liever zelf regelen. Moes gaf aan dat hij dan ook geen garantie zou geven. Toch maar overstag gegaan en betaald voor afleverbeurt en garantie. |
Michel 7 jaar 2 maanden geleden |
reviewIk wilde een nieuwe Triumph Explorer kopen. Aangezien Motor Center Venlo voor mij het dichtst bij is heb ik gebeld en gevraagd of ze mijn huidige motor (Honda X11) wilde inruilen. Nou, daar zit ik echt niet op te wachten, was het antwoord. Ik kan me best voorstellen dat ze mijn motor liever niet wilde inruilen maar dat kun je ook op een andere manier zeggen. Bij zo'n antwoord hoeft het voor mij niet meer. Ik heb de Triumph uiteindelijk bij Blom Motoren in Leusden. Goed zaken gedaan ook met mijn inruiler. |
Henk 8 jaar 7 maanden geleden |
ReviewTop service. Zelf voor de kleinste onderdelen helpen ze je met alle plezier en maken tijd voor je vrij. |
Maurice 10 jaar 3 maanden geleden |
ReviewIk heb telefonisch een zaak gedaan met Moes. Het vertrouwen was er onmiddelijk. Moes had een Honda VFR 1200F staan. Deze was helemaal naar mijn zin. Tevens heb ik mijn leuke klassieke SAAB 95 kunnen inruilen. Deze moest gaan wegens gezinsuitbreiding ( hetgeen ook leuk is natuurlijk). Ik wens Moes veel succes en ga zo door! Enorme dank voor de leuke behandeling. |
Theo 11 jaar 2 maanden geleden |
ReviewGebruikte Ducati gekocht eerste keer goed te woord gestaan door Moes gekocht bij ene Dennis en tot nu toe zeer tevreden. Alles komt erg proffesioneel over. |
Kill Martens 12 jaar 5 maanden geleden |
ReviewSinds de verhuizing van Blerick is de kwaliteit van de werkplaats echt achteruit gegaan. Heb geen goede ervaringen met de nieuwe crew. duur leergeld. |
Seb 12 jaar 6 maanden geleden |
Reviewzeeer ontevreden. dit kan en hoort dus echt niet.. ik waarschuw dus iedereen die daar een aankoop wil doen of zelfs maar een beurt laat doen daar. (owja het gaat om de yamaha fz6n met kenteken MT-ST-62 |
sander 13 jaar 2 maanden geleden |
ReviewMooie zaak, schoon en overzichtelijk. Kortom, mooie zaak, slechte sociale- en onderhandelingsvaardigheden eigenaar, hoge prijzen tweedehands motoren, inruil vaak problematisch (ook uit de kennissenkring vernomen). |
Ralph 13 jaar 2 maanden geleden |
ReviewEerste beurt laten geven aan mijn motor (triumph). Dit is gedaan nadat ze het dealer schap hebben verkregen. Van te voren een prijs gevraagd voor een grote beurt. Antwoord tussen de 400 en 600 euro. Op de dag dat ik hem bracht geen kosten voor vervangde motor. Afgesproken indien er extra kosten waren ff bellen voor te overleggen. Geen telefoon de hele dag. Ging motor ophalen en rekening 453,- euro. Geen bijzonderheden en de dingen gedaan die bij een grote beurt horen. Perfecte service. Volgende keer weer |
Ulbe 13 jaar 5 maanden geleden |
ReviewReeds enkele motoren gehuurd en inmiddels ook 2 aangeschaft bij de zeer vriendelijke en eerlijke mensen doen echt hun best , kleding in overvloed tegen leuke prijsjes zou niet weten waar anders heen een dikke 9 van mij. |
Jibell 13 jaar 7 maanden geleden |
ReviewSinds de nieuwe zaak is het ver achteruitgegaan. Onderling slechte communicatie in het bedrijf merkte ik op. Onderhoud aan de motor was niet netjes gedaan ben er 3 keer met terug geweest. En de kapjes heb ik erna zelf nog maar eens opgezet want ze zaten nog niet lekker. zaak ziet er leuk en fris uit, prijzen zijn te hoog. Werkplaats kent maar 1 a 2 ervaren monteurs. Ik ga voortaan naar een andere motorzaak. Jammer dat ik geen 0 kan geven voor deze zaak. |
Mark 13 jaar 8 maanden geleden |
Reviewde motor is afgeleverd zoals afgesproken. deze dealer is een aanrader voor NoordLimburg |
Erik Sprokkereef 14 jaar 6 maanden geleden |
Reviewik sta op het punt om een FJR1300 te kopen, de verkoper heeft mij tot nu toe netjes en verzorgd te woord gestaan (Bart S.) afspraken gemaakt op papier om over te bouwen. |
Erik Sprokkereef 14 jaar 9 maanden geleden |
ReviewEen geweldige zaak ik heb hier mijn 2e motor gekocht. de service was (is) altijd perfect. Januari 2009 mijn nieuw motor gekocht en ook weer perfect geholpen. Wanneer je ook komt ze hebben altijd tijd om even een praatje te maken. Motor Center Venlo is de beste zaak in Zuid Nederland en tevens ook de grootste. |
Marc 15 jaar 1 maand geleden |
ReviewZeer slechte motorzaak, proberen je altijd met een mooi verhaal op een of andere manier een oor aan te naaien, |
Martin 15 jaar 4 maanden geleden |
ReviewTOP ZAAK! super service garantie! Uitgebreide kledingshop en vriendelijk personeel! |
Erik 16 jaar 6 maanden geleden |
ReviewGevraagd naar Tsubaki/DID tandwiel/kettingset. GA de motor ophalen. Betaal. Op de factuur staat geen merk, ze zeggen me niks. Zie ik de motor zit er een of ander onbekend merk op. Wel het volle pond betalen. Klacht ingediend. Verhaal gehaald bij de eigenaar Moes. Die wimpelt het af met "ik heb nu geen tijd voor je, kom volgende week maar terug"Inmiddels houden ze me al 2 weken aan het lijntje (de leverancier zou het spul nog niet binnen hebben) en gebeurt er helemaal niks meer.......... |
18 jaar 10 maanden geleden |
Reviewaltijd eerlijk en oprecht en een prima zaak |
Bart 18 jaar 10 maanden geleden |
ReviewMijn ervaring met deze dealer is slecht, terwijl ik er niet eens geweest ben! Ik heb 2 maanden geleden viia email interesse getoond voor een nieuwe Suzuki Bandit. Omdat de dealer wat verder weg gevestigd is had ik de vraag neergelegd wat er te regelen valt met een inruiler (Honda CB 500 Sport uit 1999). In eerste instantie ben ik goed te woord gestaan door de eigenaar (Moes) en waren we al een heel eind via internet voordat ik naar Venlo zou komen. Eergisteren heb ik een nieuw voorstel gedaan met een ander type Bandit en toen werd de eerder genoemde korting van € 500,-- niet meer gegeven! Toen ik hier een opmerking over maakte kreeg ik als letterlijk antwoord: “Veel succes, stop ermee en ga naar een dealer die hier zin in heeft. Je hebt een inruiler man, begrijp dit toch eens”. Ik heb netjes aangegeven dat ik deze reactie niet snap, mede omdat Moes zelf met het voorstel kwam met die korting en nu ineens niet meer. Toen ik tenslotte letterlijk vroeg: als ik het nu goed begrijp, koop met inruiler = geen korting op een nieuwe motor ondanks dat dit 2 maanden geleden wel zo was kreeg ik als korte reactie: “begrijpt me heel goed, succes”. Snappen jullie het? Vertrouwen is nu dus weg zonder dat ik daar ooit ben geweest, helaas.. |
R. v. Hoof 18 jaar 10 maanden geleden |