Review

Slechte zaak, motor weggebracht voor nieuwe olie, nieuwe banden en trilling bij remmen. Ik werd opgebeld dat er een nieuwe schijf op moest en dat de totale kosten 550 euro was. Ik heb akkoord gegeven voor de reparatie. Bij ophalen eerst betaald en toen motor meegekregen met 2 versleten banden. Dat er nieuwe banden opmoesten was bij hun niet bekend. maar de prijs klopte want de remmen kosten over de 400 euro. ...en dus niet 550 in totaal zoals afgesproken.
Slechte communicatie.Volgende keer ergens anders naar toe.

2


ma heeren

9 jaar 9 maanden geleden

Review

In 2013 heb ik daar een accu gekocht voor mijn R1. Bij navraag werd gezegd dat er 3 jaar garantie op de accu zit. Regelmatig gereden en opgeladen niks aan de hand. In juni bij Motoport Veldhoven een nieuwe oplader gekocht. Accu aangesloten om op te laden is de accu in een keer kapot. Ik terug naar Motoport Veldhoven, krijg ik doodleuk te horen dat de garantie voorbij is en ik bij hun een nieuwe accu met wat korting kon kopen. Dit heb ik geweigerd.
Mail naar het hoofdkantoor gestuurd met mijn bevindingen en uitleg. Hun zouden het met met Motoport Veldhoven opnemen.
Krijg ik van die Wiecher een mail, dat hij er niets aan kon doen, en ik op niet meer dan korting kon rekenen. Mailtje teruggestuurd met de vraag hoeveel korting ik krijgen, nog niet gehoord. Mss heeft ie het druk. (is ook maar 1 dag geleden).
Slechte zaak, gewoon geen klantgevoel het gaat alleen maar om geld verdienen.
Ik ga er nooit meer naar toe, had ik beter eerst van tevoren maar gegoogled.
hele slechte zaak

2


Marco

9 jaar 9 maanden geleden

Review

Dom, dom, dom! Had ik de recensies maar beter gelezen! Maar ne, iemand vertelde dat Motoport Veldhoven ook het onderhoud van de politie motoren van Vhv deed, dus dan moest het wel goed zijn. Fout.
Iedere jojo weet dat wanneer je een extra spotlight (of een zware claxon of zo) aansluit, dat je dan een nieuwe draad moet trekken vanaf de accu. Relaistje erbij voor het schakelen, en gaan met die banaan. Tja, die nieuwe draad moet wel mooi worden weggewerkt, dus onder de tank door. Om dat een beetje fatsoenlijk te kunnen doen bij een Intruder, moest er nogal wat gebeuren, denk ik. Dus weet je wat? Ik laat dat doen, door iemand die daar verstand van heeft.
Toen ik de motor terug kreeg, merkte ik een dag later dat er een spetter soldeer op het spatbord zat!! Daa heb ik compensatie voor gekregen, maar evengoed hoort het niet te gebeuren.
Erger was de ontdekking dat ze de extra 2x55W lampen hadden aangesloten op de 60W groot-licht bedrading. Inderdaad, ZONDER een extra draad, en zonder relais. Geen wonder dat de zekering eruit klapte. Nu loopt er in plaats van 5A, bijna het drievoudige (14A) door het dunne draadje.
Ik heb ze aansprakelijk gesteld voor gevolgschade, want het kan zomaar gebeuren dat de kabelboom smelt. Of erger nog, dat de motor afbrandt.
Tot op de dag van vandaag moet ik nog horen dat ze het willen herstellen.

Zoals een eerder advies luidt: doe jezelf een plezier en ga ergens anders klant zijn. Mij zie je niet meer bij Motoport Veldhoven.

2


Frank

9 jaar 10 maanden geleden

Review

slecht.Ook heb ik het gevoel totaal niet serieus genomen te worden.Enkele keren terug geweest met spontaan afslaande motor bij terugschakelen.Werd gereageerd alsof dit een volledig onbekend en eigenlijk onmogelijk probleem is terwijl google een enorme lijst vertoont.Dus met mijn 2 linker handen heb ik hun moeten voorkauwen wat het evt zou kunnen zijn;klep,sensor etc.Helemaal storend dat Wiecher met een grijns je staat aan te horen en zelfs tijdens het gesprek gewoon weg loopt.

4


jw

10 jaar 5 maanden geleden

Review

Slechte zaak in veldhoven!!!, ik wilde in juli een xjr1300 kopen, maar de verkoper gaf meteen aan dat ze mijn motor, Honda transalp, niet wilde inruilen. Gesprek was feitelijk nog niet begonnen. .Nooit meer motoport Veldhoven. De XJR ergens anders gekocht.

2


benno

10 jaar 7 maanden geleden

Review

Als bij inruil maar een paar duizend erbij moet zijn ze totaal niet geinteresseerd. Ze verkopen liever een nieuwe dikke BMW van 20k, de rest kan ze niet schelen. Komt ze nog eens duur te staan; wie het kleine niet eert......

6


Jos

10 jaar 8 maanden geleden

Review

@ Theo. Je bent blij met de goede "service" van deze zaak omdat je na aflevering een nieuwe remschijf krijgt en een achterband voor de helft van de prijs. Volgens mij zijn dit allebei zaken die bij de aflevering al in orde hadden moeten zijn. En 305 euro voor een achterband???? En maar de helft moeten betalen???? Voor dat geld heb ik voor mijn rt een voor en achterband. Volgens mij heb je die achterband helemaal zelf betaald en niet voor een gereduceerde prijs.
Mijn ervaringen met deze zaak zijn aller belabberst. Over de monteurs wil ik geen kwaad woord zeggen. Maar zij zijn de enigen in die zaak die begrijpen wat service en garantie is. Als je daar een nieuwe motor koopt is het allemaal koek en ei. Maar als je iets komt claimen voor garantie, is het zuchten en steunen en alleen maar lastig. Ik heb daar mijn laatste motor gekocht. Voor een volgende rijd ik liever 100 km verder dan dat ik die "sympathieke" man Wiecher, nog 1 cent gun. Hij heeft absoluut geen feeling met motorrijders en is alles behalve klant gericht.

2


Frits

11 jaar 1 maand geleden

Review

Mijn advies: mijd deze dealer!!
Dacht dat het wel mee zou vallen. Motor na beurt opgehaald, ik was er ziek van. Motor als nieuw gebracht, gebruikt teruggekregen.

2


Jan

11 jaar 1 maand geleden

Review

nou wat ik allemaal leesik heb er in okt 2012 n r 1200 rt gekocht en mijn r 1150 rt ingeruild ging allemaal netjes en vriendelijke man die wiecher had de motor in mijn bezit en hij trilde met remmen vond ik terug gegaan naar veldhoven en kreeg gewoon n nieuwe voorrem schijf de achteband was ook niet meer goed en die deden we samen ieder de helft van het bedrag (302 euro) die vond ik wel n beetje duur?? maar voor de rest ken ik niets verkeerd vertellen over deze motorzaak ow we zijn ook nog mee geweest naar brussel afgelopen januari (14) met de bus en 63 man dat was n topdag gezellig wezen eten aan het eind van de dag alles incl. bus reis entree eten en drinken voor ..... 59 euro dus geen verkeerde woorden van mij over motoport veldhoven

8


theo

11 jaar 2 maanden geleden

Review

Het is een mooie zaak, maar service kennen ze niet!
Terwijl CAN-bus aanwezig en bruibaar voor acculaden houd medewerker een onzinverhaal dat mijn motor geen CAN-bus zou hebben.
Bij de inrijcontrole gaat het helemaal mis: koppeling niet gesteld, moeren niet vast, olie boven peil en ketting niet gesteld. Daar wordt je niet blij van met een spiksplinternieuwe motor!
Ze zijn ook fors aan de prijs.
Doe jezelf een plezier en kijk verder...

2


Ted

11 jaar 5 maanden geleden

Review

Mijn ervaring met motorport is ronduit schandalig te noemen. Nadat mijn motor voor een winterbeurt thuis opgehaald was, kreeg ik een bekeuring op de mat dat mijn motor (in de tijd dat hij bij motorport stond) in Amsterdam op een afgesloten rijstrook had gereden... Joyriding dus. Motorport ontkende in alle toonaarden. Maar ik weet wel beter: nooit meer mijn motor naar een motoport zaak!

2


Aart

11 jaar 8 maanden geleden

Review

Nog bij de Neut: Motor ingeruild met 92.000 km. Al snel stond hij in de showroom met 62.000. "ja want we hadden dat klokje nodig". Duh !

2


Geert

11 jaar 11 maanden geleden

Review

Nog nimmer een goede ervaring met motoport westerhoven gehad. Monteren gerust een ander merk banden als dat je besteld. Doen een ander soort olie erin dan is afgesproken en factureren wel de duurdere. Tot drie maal toe in de showroom langs geweest om te kijken naar een nieuwe motor. Wordt niet eens aangesproken. Toen heb ik mijn nieuwe BMW maar elders aangeschaft. Wel heb ik een binnenspatbordje gekocht omdat die elders niet op voorraad lag. Nu schraapt dat Wunderlichgeval mijn band. Tot tweemaal toe ge-emaild naar motorport. Een keer direct en een keer via hun internet-site. Tot op heden, na enkele weken nog geen reactie. Zou hun computer kapot zijn?

2


Paul

11 jaar 11 maanden geleden

Review

ben langs geweest omdat ik een motor zocht.. daarna ben ik even door de kledingshop gelopen, hier vond ik tot mijn verbazing een ware dames afdeling.. erg groot en vriendelijk personeel.. nu beb ik gaan passen en zat de maat er wel bij , maar niet de goede kleur. de verkoopster vond het geen probleem om een andere kleur te laten komen. de volgende dag was het al binnen. vakkundig personeel en een hele mooie ruime winkel!!!

10


kirsten

12 jaar 8 maanden geleden

Review

gisteren even rondgekeken in showroom.
Verkoper zat achter bureau(er zat geen leven in)niets. Goedemorgen wat een verkoper leert bij z,n eerste cursus.
Begroeten van klant laten weten dat je hem gezien hebt.
Vroeger in Westerhoven was dat wel anders maar blijkbaar interesseert het ze weinig.
Nee dan maar naar Deurne Quispel als je zuur verziende geld toch wilt uitgeven en fatsoenlijk geholpen wilt worden.

6


rob

12 jaar 8 maanden geleden

Review

Altijd goed geholpen,zowel telefonisch als in de zaak. Vriendelijk personeel en zeer ruime keuze.

Top zaak!

10


Jan

12 jaar 10 maanden geleden

Review

Ik ben vroeger doorde fam.Neutkens altijd perfect geholpen. Jan Neutkens en z'n vader leverde service op het hoogste nivo. Na de verkoop van hun zaak ging het goed mis. Ik had een kleine schade aan m'n motor door een ongeval. Ik sprak met hen af om bepaalde dingen te maken maar andere kleine beschadegingen niet. Zo had oa de spiegel een klein krasje.Toen ik mijn motor ging ophalen hadden ze toch alles gemaakt om het totale verzekeringsbedrag blijkbaar op te strijken. Toen ik dit ter discussie stelde zeiden ze zeker te weten dat ik had gezegd om alles te maken. Ook Els die erbij kwam zei zeker te weten dat ik dat had gezegd.Ik kreeg m'n motor niet mee. Toen besloot ik om maar alles te betalen. Toen ik de factuur ná betaling zag constateerde ik dat specifiek op de factuur stond aangegeven wat ik gemaakt wilde hebben. Ik wees ze daar op maar ze zeiden dat het nu niet meer terug betaald kon worden want de nieuwe onderdelen zaten er reeds op. Dat was voor mij na 16 jaar vaste klant de reden om nooit meer met dit soort oplichters in zee te gaan.

2


Marc

12 jaar 11 maanden geleden

Review

BMW motor voor onderhoud gebracht bij motoport Veldhoven. Bij het ophalen zegt de medewerker dat de motor klaar staat om te vertrekken. Helaas doet de motor het plotseling niet meer want de accu staat leeg. De monteur start hem op met een startkast en zegt me dat ik gewoon kan rijden want dan laadt de accu wel weer op. Ik zeg nog dat ik er geen vertrouwen in heb maar vooruit. Na een rit gemaakt te hebben sta ik in helmond bij een winkel. Even een boodschap gedaan van 10 minuten en wil weer vertrekken. Na een startpoging van 1 sec geen fut meer. Ik bel motoport op en zij zeggen me dat ik de ANWB maar moet bellen om hem op te starten. Ik sta daar aan het eind van de middag en wil graag op tijd thuis zijn. Een kennis van me gebeld en die heeft me het nummer van een motorzaak in Deurne gegeven. Quispel motoren! Zij zijn met een auto naar me toe komen rijden en de motor opgestart. Meteen mee naar Deurne gereden en daar een nieuwe accu laten monteren. Geweldige service daar en ik heb nu tenminste een motorzaak die voor zijn klanten klaarstaat.

2


JP

13 jaar 2 maanden geleden

Review

Mooie zaak, maar wat een sjagerijn zit er in de verkoop!!!
Interesse in een CB1000R, kom op een woensdag ochtend in de zaak (erg rustig in de zaak) ze hadden een
demo of een gebruikt exemplaar. Maar het was te veel moeite hoor om een proefrit te maken....

Reden: zat geen accu in het demo model en mijn huidige motor wilde ie niet (terwijl ik het nog niet eens over inruil gesproken had). De verkopers kunnen denk ik nog wel wat leren over een open en actief gedrag naar klanten.

2


Jop

13 jaar 7 maanden geleden

Review

Zo lang als Motoport Veldhoven (voorheen Westerhoven) bestaat ben ik daar al klant. Het uit handen gaan van de fam. Neutkens heeft één en ander niet goed gedaan; en dan druk ik het nog slecht uit. Mijn slechte waardering heeft niet veel te maken met het personeel, die zijn over het algemeen vriendelijk en welwillend. Waar ik heel erg slecht over te spreken ben zijn de eigenaars. Arrogantie en klantonvriendelijkheid ten top. Als je serieuze interesse toont in een BMW van rond €15.000 wordt je door Wiecher goed geholpen. Ja, dat levert direct flink geld op. Zelfs even vriendelijk "hallo" zeggen als je hem in de winkel passeert is er niet bij, terwijl hij me goed kent. Ook met Els heb ik een erg slechte ervaring. Pas geleden op Motorbeurs Utrecht bij een Groningse Yamaha-dealer een origineel T-shirt en Horloge gekocht. Ter plekke gevraagd wat ik kon doen als het bijvoorbeeld niet zou passen. "Dan kun je gewoon naar de dichtsbijzijnde Yamaha-dealer om het daar te ruilen". Aangezien ik in Eindhoven woon is dat "mijn" dealer: Motoport Veldhoven. Beide gekochte artikelen wilde ik dus ruilen (niet eens geld terug). Ik werk in de winkel op de kledingafdeling erg vriendelijk geholpen door een meisje waarvan het haar eerste werkdag was. Ze durfde mij uiteraard even geen antwoord te geven en liep naar Els in kantoor. Na een minuut komt ze terug: "nee, helaas, ik mag er niets mee doen", je moet maar terug gaan naar Groningen en we hebben deze artikelen bovendien niet in ons programma" (het shirt en het horloge liggen gewoon in de winkel!). Navraag bij de importeur leert mij dat het geen enkel probleem is om kleding te kopen bij A en het te ruilen bij B. Ze moeten er alleen een klein beetje moeite voor doen.
Helaas, weer een klant kwijt. Maar misschien wordt mijn plek wel ingevuld door iemand met een dikke portemonnee die deze arrogantie wel pikt.

2


Mitch

14 jaar 1 maand geleden

Motoport Veldhoven

Dealer/Winkel en Webshop
3.6
Gemiddeld: 3.6 (20 stemmen)
De Run 5202
5504 DC
Veldhoven
Nederland
Telefoon: 040-2012542
,