DJin de afgelopen week
1 omdat het niet anders kan maar mijn ervaring met een nieuwe KTM Duke van 1 maand oud is -100.
KTM 125 Duke is ondertussen 2 maand oud met 1500 km en heeft 24 dagen buiten dienst gestaan 5 maal depaneur ter plaatse 3 maal afgevoerd naar motocare. Zaakvoerder van Motocare dreigt met advocaten wanneer ik negatieve recensie zou schrijven volgens mij schrijven ze positieve recensies zelf.
details ik geef ze in geuren en kleuren.
Veel bla bla weinig wol .
Nodig Motocare trouwens uit om advocaat te sturen details tellen dreigementen niet.
Ondertussen KTM Belgie erin betrokken en ook die vinden dat mankementen eigen zijn aan model 2017.
update van mapping dashboard zou oplossing zijn.
Stil vallen in vrije loop versnellingsindicator op digi dashboard dat uitvalt,
blokkeren van versnellingen met noodgedwongen uitval tot gevolg, temperatuur indicator staat rood fluctuerend bij koude motor ed.
Uiteindelijk batterij, laadsysteem en ontstekingssysteem vervangen onder waarborg maar problemen blijven zich manifesteren.
Ben benieuwd morgen 19 juni 2017 brengen ze hem zelf terug wat het volgende zal zijn.
Ondertussen 1 week vervangwagen gehad en 2 maal vervangmotor niet omdat ze het mij gunnen maar wel omdat ze het contractueel verplicht zijn.
Foto's en beeldmateriaal van mankementen zijn beschikbaar alsook bedreigingen van zaakvoerder wanneer ik negatieve recensie zou schrijven.
Kortom ik zal waarschijnlijk een maandag morgend Indisch geassembleerde KTM gekocht hebben met Indische technologie waar Belgische " topmechaniekers" geen verstand van hebben.
En ja hoor ook de laatste herstelling bleek een flop te zijn.ondertussen staat hij daar opnieuw te koop vermoed ik dus wanneer het chassisnummer vbkjpa405hc000312 dan is dit ja ja mijn defecte motor waar alle voormelde problemen aan zijn dus bezin eer je begint je bent gewaarschuwd !!!!!!!!
Gelukkig hebben ze er bij KTM België beduidend meer verstand van en hebben ze jaja u raadt het nooit!!!!!!!!!
KTM België heeft een nieuwe Duke 125 gegeven inclusief de bijhorende kosten van inschrijving en bovenop nog de kosten van het 1ste onderhoud.
Dank aan meneer Vandenabeele Head Aftersales manager KTM België en zijn collega meneer Ramaeckers alsook meneer Bart Vermeulen van KTM België
|