Slechte service.

In mei 2023 nieuwe honda pcx 125 gekocht na 1000 km eerste sevice beurt.
Verkoper vertelde mij dat ik daarvoor geen afspraak voor hoefde te maken, toch maar even gebeld,moest voor eerste service
beurt wel een afspraak maken. Bij aankomst voor service beurt kon er geen goede morgen af geen kopje koffie.Onvriendelijke
monteur .Scooter werd de werkplaats in geduwd na 20 min stond scooter weer buiten zonder boe of ba werd alleen meedegedeeld dat ik bij de balie kon betalen, moest 64 euro afrekenen.Bij kopen zijn ze zeer vriendelijk maar dan is het uit met de pret.Voor mij geen motorport Assen weer.

1


Posthuma

7 maanden 2 weken geleden

Aankoop Ducati 848 EVO

Een afspraak gemaakt voor het bezichtigen van een Ducati, ik werd keurig ontvangen en geholpen.
Alle gemaakte afspraken zijn keurig nagekomen en meer dan zelfs.
Deze dealer heeft plezier in zijn werk en de mensen daar komen professioneel over.

Bij vragen wordt altijd de telefoon beantwoord en wordt je echt geholpen.

Mijn ervaring is zeer goed en heb er een goed gevoel bij, ik raad mensen ook zeker aan hier te winkelen.

10


Jens

2 jaar 3 maanden geleden

Slechte aflevering.

Vorig jaar een BMW gekocht. Was een motor uit 2000 met 53000 km. Er werd verteld 1 maand garantie en in kon zonder meer een seizoen rijden. Toen ik de motor haalde was het slecht weer, dus alle meldingen zijn buiten garantietermijn maar met nog geen 1000 km gereden en zijn bijna allemaal verholpen. Echter de opsomming van de gebreken doet mij te bedenken wat er gedaan wordt hoe de motor bekeken en afgeleverd word.
De lijst bestaat uit waar ik wel vier keer geweest ben.
Heel lang lekkende stuurdemper
Uitgedroogde en gescheurde voorband.
Versleten remblokken voor.
Remslang voorrem gaar en is gebarsten
Inmiddels heb ik zelf een nieuwe accu geplaats en remblokken achter vervangen en is de ABS kapot.
Heb nog geen 3000 km gereden.
Dus als je een motor bij motorport Assen koopt kijk hem zelf ook goed na, voordat je betaalt.

3


Alle Wiegman

2 jaar 8 maanden geleden

snelle verkoop, geen service.

in eerste instantie werden wij goed en vriendelijk geholpen bij motoport assen.  
tot het punt dat ik nieuwe knipperlichten op mijn motor wou  (led)  dus gevraagd of de  uitgezochte knipperlichten pasten op mijn motor ,  geen probleem en knipper relais op voorraad,  dus in het voorjaar afspraak plannen  druk,  dus paar weken wachten, oke.  
tijdens het plaatsen kwam de monteur er achter  (nadat de achterste al geplaatst waren) dat de voorste knipperlichten niet zo konden worden overgezet, ik moest maar bekijken wat ik er verder mee wou  het paste niet  dus red je er maar mee. uiteindelijk bleek dat er beugels  voor konden worden besteld .  vervolgens elke week gebeld of de onderdelen er al waren  en na 4 weken wachten jawel..   afspraak maken voor monteren,  duurt 2 weken! uiteindelijk kon ik vrijdag wel even tussendoor  ,  vrijdag s'morgens in de regen naar assen gereden  bij aankomst komt de monteur ook net aan,  [b]inclusief zijn ochtend humeur...[/b]  die gelijk blafte "zet daar maar neer met de sleutels erin als ik tijd heb kijk ik wel even, ik heb eerst nog een andere klus van 4 uur werk en om 2 uur nog een afspraak  dus als ik tijd heb word dat einde van de middag" PARDON..  waarom moet ik er dan zo vroeg zijn?      het personeel van motoport assen heeft ons vervolgens een half uur buiten in de regen laten staan wachten tot de winkel ook open ging.
uiteindelijk konden we naar binnen , we werden door niemand begroet, waardoor wij het gevoel kregen dat er tijdens de ochtend koffie flink was gebabbeld.     toch gevraagd of ik de beugels mocht zien,  waren dit ook nog andere beugels als ik besteld had .  uiteindelijk hebben besloten niet te wachten en we hebben de onderdelen meegenomen .
we zijn naar onze motoren gelopen die achter bij de garage stonden  (met sleutels erin)  en weggereden. [b] [color=#ff3333]tot onze grote verbazing keek er niemand op dat er motoren wegreden... hoezo  veilig!![/color][/b]
[b][font=Arial]wij zijn jaren klant geweest van motoport , maar daar is nu een einde aangekomen, motoport assen is te geldbelust om een goede klantvriendelijke service te kunnen bieden!![/font][/b]
[b][font=Arial]uiteindelijk is dezelfde morgen alles nog goedgekomen  (ondanks de grote drukte in hun garage)    met dank aan [/font][u][color=#ff6633][font=Arial Black][i]TWIN PARTS GRONINGEN.[/i][/font][/color][/u][/b]

2


nijlaan scholtens

7 jaar 10 maanden geleden

Review

op de laatste dag van mijn garantietermijn is door Motoport Stadskanaal - waar ik vorig jaar een R1150R uit 2004 kocht - toestemming gegeven aan een dichter bij mijn huis gelegen andere vestiging van Motoport (zijn zelfstandig) om een kostbare reparatie van de cardan uit te voeren. Daarmee werd de reparatie voor mijn dealer in Stadskanaal veel duurder, maar ze stemden in omdat dit voor mij veel makkelijker was. Dat is SERVICE met hoofdletters. Een 10 waard.

10


Louis Schellekens

14 jaar 11 maanden geleden

Review

iemand heeft daar in een geval een ietwat, nou ja, kweet niet, beetje rare onderhanderlingstechniek

6


ano

15 jaar 11 maanden geleden

MotoPort Assen

Dealer/Winkel
1
Gemiddeld: 1 (1 stem)
Industrieweg 11
9402 NP
ASSEN
Nederland
Telefoon: 0592-406061
Fax: 0592-406434