Slechte service.In mei 2023 nieuwe honda pcx 125 gekocht na 1000 km eerste sevice beurt. |
Posthuma 7 maanden 2 weken geleden |
Aankoop Ducati 848 EVOEen afspraak gemaakt voor het bezichtigen van een Ducati, ik werd keurig ontvangen en geholpen. Bij vragen wordt altijd de telefoon beantwoord en wordt je echt geholpen. Mijn ervaring is zeer goed en heb er een goed gevoel bij, ik raad mensen ook zeker aan hier te winkelen. |
Jens 2 jaar 3 maanden geleden |
Slechte aflevering.Vorig jaar een BMW gekocht. Was een motor uit 2000 met 53000 km. Er werd verteld 1 maand garantie en in kon zonder meer een seizoen rijden. Toen ik de motor haalde was het slecht weer, dus alle meldingen zijn buiten garantietermijn maar met nog geen 1000 km gereden en zijn bijna allemaal verholpen. Echter de opsomming van de gebreken doet mij te bedenken wat er gedaan wordt hoe de motor bekeken en afgeleverd word. |
Alle Wiegman 2 jaar 8 maanden geleden |
snelle verkoop, geen service.in eerste instantie werden wij goed en vriendelijk geholpen bij motoport assen. |
nijlaan scholtens 7 jaar 10 maanden geleden |
Reviewop de laatste dag van mijn garantietermijn is door Motoport Stadskanaal - waar ik vorig jaar een R1150R uit 2004 kocht - toestemming gegeven aan een dichter bij mijn huis gelegen andere vestiging van Motoport (zijn zelfstandig) om een kostbare reparatie van de cardan uit te voeren. Daarmee werd de reparatie voor mijn dealer in Stadskanaal veel duurder, maar ze stemden in omdat dit voor mij veel makkelijker was. Dat is SERVICE met hoofdletters. Een 10 waard. |
Louis Schellekens 14 jaar 11 maanden geleden |
Reviewiemand heeft daar in een geval een ietwat, nou ja, kweet niet, beetje rare onderhanderlingstechniek |
ano 15 jaar 11 maanden geleden |